Diesel in Neos

Status
Not open for further replies.
Nee ik pak hem meestal vanuit de treeplank omdat dat er makkelijker bij komen is.
Ik weet dat het ook via de buikplaat kan, en nu ik er over nadenk misscien ook handiger met het aftappen van de diesel, maar dan weet hij in ieder geval waar dat ding zit :p

En inderdaad, voor de treeplank moet je het plaatje bij de achterlicht, zijkappen enzovoorts demonteren, maar toch, wilde gewoon beantworden waar die carb zit.

lekker omslachtig 8P

je kunt gewoon het luchtfilter eraf draaien en de vlotterbak , meer niet 8P

en mischien nog 2 schroeven van de onderkuip , maar meer ook echt niet ...
 
lekker omslachtig 8P

je kunt gewoon het luchtfilter eraf draaien en de vlotterbak , meer niet 8P

en mischien nog 2 schroeven van de onderkuip , maar meer ook echt niet ...

dat is al gezegt :+

man, als je gewoon de onderkuip los draait, dat zijn 4 schroefjes.
luchtfilter even eraf en dan kan je zo bij je carburateur komen.

je hoeft alleen de vlotterbak eronder uit te schroeven, die hele carb hoeft er niet af.
 
Ach, als het niet veel was zal hij er gewoon op rijden :p.
Maat van me had een peugeot fox, die liep gewoon goed met 2 3e van de tank vol met diesel... rookt wel, maarja. :)
 
Ja echt wel. Ik kreeg er bijna ruzie om bij het tankstation omdat ik hem eerst ook wilde bij tanken met benzine.

Maare waar ziet die carborateur en hoe ziet hij eruit bij mijn NEOS

Bij je buddy, er zit een kapje onder je buddy (aan de buitenkant) en achter je treeplank (dat ding waar je je voeten op zet :p). Tussen je buddy en je treeplank in zegmaar. Dit is je 'motorkap'. Haal die eraf en je ziet je carburateur zitten ;)
En je vlotterbak is dat onderste zwarte ding dat je bij het plaatje van tuningfriends ziet :p Die eraf schroeven ;)
Treeplank eraf schroeven is niet al te makkelijk aangezien dit de rest van je kappen op ze plek houd.

Succes!
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top