Deuk in Mhr Team 2004 hoe op te losse ?

ProRace Runner

Well-Known Member
ik heb me pijp laten vallen ,nu zit er ongeveer een deuk van 1cm in,de oppervlakte vind ik ook nogal groot.

hoe kan ik dit oplossen ,de uitlaat is net verchroomd.

ik merk toch wat prestatieverlies

Kan ik ook een gaatje boren aan de andere kant van de pijp ,en door het gaatje de deukje rustig uittikken en het gaatje weer dichten ?

of zal ik er beter niet aan beginnen ,de deuk is precies onder de demper van de pijp,in het midden zeg maar
 
Advertisement - register to remove this

De deuk kun je er op de manier uithalen die je beschrijft, hierdoor zul je alleen op de achterkant een lelijke plek krijgen op je uitlaat. Doorzagen/uitdeuken kan ook maar dat kost je je chroom laag.
Ivm prestatieverlies. Zo klein als jij het deukje beschrijft kan ik me niet voorstellen dat je daar iets van merkt, aangezien goed gedeukte uitlaten op de testbank altijd al weinig to geen verschil gaven met het origineel.
 
als je em er egt uit wil hebben en het is een vloeiende deuk, kan je er druk opzetten, dus aan de binnekant de druk opvoere dmv olie, lucht werkt niet want lucht krijg je niet op de juiste druk groote omdat lucht inkrimpt en olie veel minder, maar ik zou et persoonlijk laten :P
 
Deuken kun je gewoon heetstoken en lasdeukentrekker er op zetten, je ziet dan alleen wel waar de uitlaat heet geworden is, als je de uitlaat eerst blank slijpt en vervolgens mooi met de gasbrander verhit op de lasnaden nadat je de plek van de deuk mooi geschuurd hebt zie je er niks van, zeker niet als je hem daarna 3 laagjes Motip hittebestendige blanke lak geeft en om de week goed in de olie zet.
 
Back
Top