Detailing clinic stage 1 - Zondag 11 November

Datums Detailing clinic

  • Zaterdag 10 november

    Votes: 6 30.0%
  • Zondag 11 november

    Votes: 10 50.0%
  • Zaterdag 1 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zondag 2 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zaterdag 8 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zondag 9 december

    Votes: 2 10.0%
  • Zaterdag 15 december

    Votes: 2 10.0%

  • Total voters
    20
Als we zelf aan de slag gaan kunnen we dus alleen een motorkap doen oid? We kunnen niet zelf heel de auto poetsen daar als ik het goed begrijp?



Ja, even antwoord afwachten op hierboven anders waarschijnlijk wel represent y0w +ralf+

Kom hier nog op terug!
 
Aanmeldingen zeker = (mail gehad)

- RobinV (mail gehad)
- Arne (mail gehad)
- Pronk (mail gehad)
- PvdH (mail gehad)
- Jesse (mail gehad)
- Sander (nog geen mail)
- Erik (mail gehad)
- Puch Racer (mail gehad)
- Jules (mail gehad)
- Anthony (nog geen mail)
- Mark. (mail gehad)
- Shane (mail gehad)
- FighterFox (mail gehad)
 
Btw, moet ik met een schone of een vieze auto komen? En wat is de dresscode :p

Moet jezelf weten, dresscode is een Meguiars polo :p



Mensen die op boven staande lijst niet staan, maar wel mee willen stuur even een mail zoals in 1e post staat beschreven!
 
Van Sander krijg je ook geen mail, omdat mijn mail ook voor Sander was...hij komt iig zeker ;) Hopen dat het wel beetje mooi weer is...als het regent neem ik aan dat het niet door gaat?
 
:p had even overheen gelezen! Als regent gaat gewoon door :)

Er worden geen hele auto's gepoetst. :) Zondag, en kerk in bruinisse + poetsen is helaas geen optie. Je hebt smiddags wel de tijd om het een en ander op je eigen auto uit te testen. (klei, polish, ontvetter, dressings noem maar op) Het meer en deel zal plaatsvinden op plaatwerk in de cursus ruimte.
 
:p had even overheen gelezen! Als regent gaat gewoon door :)

Er worden geen hele auto's gepoetst. :) Zondag, en kerk in bruinisse + poetsen is helaas geen optie. Je hebt smiddags wel de tijd om het een en ander op je eigen auto uit te testen. (klei, polish, ontvetter, dressings noem maar op) Het meer en deel zal plaatsvinden op plaatwerk in de cursus ruimte.
Joh, ik dacht dat we lekker heel de dag gingen poetsen, in dat geval komen Sander en ik lekker met 1 auto denk ik. Ik heb er iig zin in :)
 
:p had even overheen gelezen! Als regent gaat gewoon door :)

Er worden geen hele auto's gepoetst. :) Zondag, en kerk in bruinisse + poetsen is helaas geen optie. Je hebt smiddags wel de tijd om het een en ander op je eigen auto uit te testen. (klei, polish, ontvetter, dressings noem maar op) Het meer en deel zal plaatsvinden op plaatwerk in de cursus ruimte.

Lol, ik weet nog wel toen ik er was, mensen zaten bizar vreemd te kijken :D het werd idd niet echt gewaardeerd, 3/4 was ook binnen inderdaad
 
Het is ook onmogenlijk om een hele auto te kunnen doen :), als je een auto goed met de hand wil doen zoals Dennis dat doet, ben je echt hele dag bezig :) Komt voldoende aan bod, maak je maar niet ongerust :p
 
Back
Top