Detailing clinic stage 1 - Zondag 11 November

Datums Detailing clinic

  • Zaterdag 10 november

    Votes: 6 30.0%
  • Zondag 11 november

    Votes: 10 50.0%
  • Zaterdag 1 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zondag 2 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zaterdag 8 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zondag 9 december

    Votes: 2 10.0%
  • Zaterdag 15 december

    Votes: 2 10.0%

  • Total voters
    20
Ik kom gewoon even kijken :) . Mijn auto is poetsen toch niet waard, maar wel leuk om wat mensen te meeten. A29 verzamelen is voor mij ook prima.

Shell station net voor de Haringvlietbrug is een goede plek denk ik.
 
Hehe klopt, maar vanaf de A29 is het maar tweebaansweg op de N59, en dan zitten jullie allemaal achter een kever die 80 rijd, ook zo jammer :P
 
Ik kom gewoon even kijken :) . Mijn auto is poetsen toch niet waard, maar wel leuk om wat mensen te meeten. A29 verzamelen is voor mij ook prima.

Shell station net voor de Haringvlietbrug is een goede plek denk ik.

Denk dat we het beste kunnen afspreken om daar half 10 te vertrekken, aangezien die clinic om 10 uur begint.
 
Ik hoop trouwens dat ik mn Skyline nog heb tegen die tijd.. anders kom ik wel met mn moeder dr auto. die kan ook wel ene opknapbeurtje gebruiken.
 
Alle producten kunnen getest worden, echter kan niet elke wagen op zich geheel behandeld worden. Want om ong10 wagens helemaal te doen is ws geen tijd. Ik kom hier later nog op terug :)

Als we zelf aan de slag gaan kunnen we dus alleen een motorkap doen oid? We kunnen niet zelf heel de auto poetsen daar als ik het goed begrijp?

25 minuten hooguit. Kom je ook, we moeten de HW representen jeweetog :P

Ja, even antwoord afwachten op hierboven anders waarschijnlijk wel represent y0w +ralf+
 
Ik denk trouwens dat ik de Mini van mn ma wel pak. Die vindt het wel leuk om een gepoetste auto terug te krijgen en dat is nog een handig formaat om te doen ook.

@ Piels. Waar je rechtsaf naar Middelharnis kan, daar rijdt je nog even een stukje rechtdoor en dan sta je al vrij snel in Bruinisse. Als ik het niet mis heb is het dat dorpje waar je om die sluis/brug heen rijdt.
 
Back
Top