This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

design contest #9 Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.

Bo RoCkHeAd

Maluku Speed Crew
heyhey mensen

das lang geleden dat ik gepost heb op het forum :X
Maar anyway..ik zat weer eens te kijken op het forum en op de scootertuning.net site....

http://www.scootertuning.net/design_contest9.php

en ik zag daar een design contest staan van malaguti Phantom's
dus ik dacht..leuk!Kan ik misschien mijn design insturen..van mijn oude phantom..de Rossi Mugello replica
http://www.scooterbase.net/pics/9608/Phantom006.jpg

en wat zag ik...iemand heeft MIJN design ingestuurd voor de contest :L
Mag dat tegenwoordig ook?Designs jatten {!

Ik bedoel..wees origineel en maak een eigen ontwerp..
dat wilde ik even kwijt...dus...
Misschien dat Razma of een van de andere leden van het scootertuning.net crew mij kan vertellen hoe zo'n design contest werkt...want iemand anders zn design insturen SUCKS :X
 
idd, dat jatwerk is gewoon lelijk :|
hij is nog precies het zelfde ook :X

maarja, vat het op zoals je wilt...
 
Idd, je kan het ook opvatten als compliment.
Toch blijf ik erbij dat hij hem best ff kon pm-en of hij hem precies
na mocht maken!!
 
tjsa.. k zou de rniet een al te groot probleem van maken en vat het op als een compliment

ps. als hij wint heb jij eigenlijk wel recht op een deel van de prijs
 
Kzou het ook niet tof vinden moest iemand mijn design insture (niet dat ik er 1 heb ofzo). Probeer hem te contacteren, en vergeet niet; vriendelijk kom je het verst .
 
Ill_Bill said:
doe niet zo zielig man een topic veranderd er niks meer aan. Spreek die gast persoonlijk aan ofzo

wat nou zielig? ik mag toch best een topic openen meneer ill debiel
Als ik iets wil delen met mijn mede forumleden mag dat toch...zeker in General Chat!
zeg dan niks als je niks zinnigs te zeggen hebt

Voor de rest..bedankt voor de reacties..ik heb Razma al gemaild en ben nu inmiddels achter het emailadres gekomen van de persoon die hem ingestuurd heeft...dus ik ga hem even mailen denks
tis trouwens gewoon iemand van het forum :L

Maar goed..close het topic maar..voordat we nog meer loze reacties krijgen zoals die van Ill Bill

MZZL!
 

juist
 
Status
Not open for further replies.