#Peter PotjeHous'n? 4 March 2005 #41 Achter wiel( van yama r1/r6 kan best) stond dacht ik bij nutteloze foto's ofzo.. weet nie meer zag hem in eens.. achterkant ik zelf gemaakt.. stuurtje is van ktp area.. en gril is van een rox van het forum, zal eens kijke welke het ook al weer was..
Achter wiel( van yama r1/r6 kan best) stond dacht ik bij nutteloze foto's ofzo.. weet nie meer zag hem in eens.. achterkant ik zelf gemaakt.. stuurtje is van ktp area.. en gril is van een rox van het forum, zal eens kijke welke het ook al weer was..
SR ''SBL'' SR ----> STZ 5 March 2005 #43 ja dat voorwiel van jeroen zag ik ook ennuh ik kies nummer 4 +ralf+
J jonas Well-Known Member 23 March 2005 #47 me wa voor programma kunde da make kunde da ergens gratis afhale ??
R Razma Well-Known Member 23 March 2005 #48 links staat info: http://www.scootertuning.net/design_contest.php
T thebrown Well-Known Member 25 March 2005 #49 prijs he wie weet er wat je eigenlijk wint als je hebt gewonnen benm ckers benieuwd!!
#Peter PotjeHous'n? 26 March 2005 #51 thebrown said: he wie weet er wat je eigenlijk wint als je hebt gewonnen benm ckers benieuwd!! Click to expand... Is toch een verassing?
thebrown said: he wie weet er wat je eigenlijk wint als je hebt gewonnen benm ckers benieuwd!! Click to expand... Is toch een verassing?
R Razma Well-Known Member 6 May 2005 #53 tweede prijs is gedeeld... dus ja... twee prijzen dus ook De (vier) winnaars... pm maar adressen !
Erwin. Well-Known Member 22 June 2005 #56 Ik ben gedeeld 2e, want die ene stem telt niet meer. dus is 21/21 bij nr 8 en nr 2 1e: MBK Booster Design 4 44 stemmen: Slidon 2e: MBK Booster Design 8/2 21 stemmen: Erwin./Nebur 3e: MBK Booster Design 16 16 stemmen: ........ Last edited: 23 June 2005
Ik ben gedeeld 2e, want die ene stem telt niet meer. dus is 21/21 bij nr 8 en nr 2 1e: MBK Booster Design 4 44 stemmen: Slidon 2e: MBK Booster Design 8/2 21 stemmen: Erwin./Nebur 3e: MBK Booster Design 16 16 stemmen: ........
nebur Bladaap 23 June 2005 #57 Dat klopt helemaal en ik ben 2de met met mijn booster nr 2 maar heb mijn verassing nog niet, jullie al wel ?
Dat klopt helemaal en ik ben 2de met met mijn booster nr 2 maar heb mijn verassing nog niet, jullie al wel ?
#Peter PotjeHous'n? 24 June 2005 #59 Nope, beetje jammer. Tis nu al een maand geleden, nog een paar dagies en de andere contestpoll is al weer voorbij 8)
Nope, beetje jammer. Tis nu al een maand geleden, nog een paar dagies en de andere contestpoll is al weer voorbij 8)