Derbi senda probleem

Status
Not open for further replies.

Derbi sdr

New Member
Hallo ik heb een derbi senda sdr uit 2000
er zit een 70cc airsal en een dobbler krukas en ander membraan enz snel gas enz voort in rijde altijd op een 19mm carbu met een 99sproeier opeens die valt uit tijdens het rijden oke ik dacht carbu vuil dat uit gekuist en het blijft het zelfde oke ik kijkte de inlaat poorte en niks aan te merken ik doe dan de cillinder open ok heel klein schartjes ik dacht aan een warm loper ik koop een nieuwe steek die en nog altijd het zelfde oke nieuwe waterkoeling er op wand mss slecht koeling ook nog altijd nu heb ik mijn 19mm veranderd naar een 21 mm met een sproeier 100 en nu start die met de eerst kick en daar voor niet ik heb nog ni getest maar waar kan dees aan liggen ?
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk is de tekst moeilijk te lezen, daarom zal ik deze beter leesbaar maken.

Oorspronkelijke tekst:
Helelaptekstengeentouwaanvastteknopenookhetnederlandslaattewensenover....................

Aangepaste tekst:
Hele lap tekst en geen touw aan vast te knopen ook het nederlands laat te wensen over....................

Duidelijk...?
 
Aje dees ni kunt lezen ga naar school ze peke iedreen heeft zijn echt taal van zijn gebortere aja ahja ni kunt lezen hou dan ulder bek ahja ik type hoe dak ik wil oke das by iedreen ahz ahja
 
Aje dees ni kunt lezen ga naar school ze peke iedreen heeft zijn echt taal van zijn gebortere aja ahja ni kunt lezen hou dan ulder bek ahja ik type hoe dak ik wil oke das by iedreen ahz ahja
Beste Derbi sdr,

Hierbij wil ik u er op wijzen dat wij mede forumleden het lastig vinden om uw zinsopbouw goed door te kunnen lezen.
Daarom verzoek ik u om er hoofdletters en ook eventueel punten en komma's in uw tekst toetevoegen.

Ook is het niet nodig om tegen een ander in dit geval @gcs100 zo uittevallen, wij hebben het beste met onze medeleden voort en wij willen u zo goed mogelijk te hulp staan.
 
Waarschijnlijk is de tekst moeilijk te lezen, daarom zal ik deze beter leesbaar maken.

Oorspronkelijke tekst:
Helelaptekstengeentouwaanvastteknopenookhetnederlandslaattewensenover....................

Aangepaste tekst:
Hele lap tekst en geen touw aan vast te knopen ook het nederlands laat te wensen over....................

Duidelijk...?
Waarom dan waarom
 
Aje dees ni kunt lezen ga naar school ze peke iedreen heeft zijn echt taal van zijn gebortere aja ahja ni kunt lezen hou dan ulder bek ahja ik type hoe dak ik wil oke das by iedreen ahz ahja

Hoi Derbi, graag in ABN je bericht plaatsen. We verwachten hier op het forum dat men de moeite neemt om zijn/haar bericht in normaal Nederlands te plaatsen en voorzien van leestekens en niet te veel spelfouten. Immers als jij laat zien dat je de moeite doet om je bericht netjes plaatst, dan is men ook eerder geneigd om je bericht serieus door te lezen en je te helpen met jouw probleem.

En voor de rest, reageer svp ook op een normale manier waar je iemand mee kan helpen, alles aan elkaar typen als reactie helpt de TS ook niet om goed te begrijpen waar nou het probleem ligt.

Ik sluit het topic, je mag een nieuw topic openen waar je wat leesbaarder je probleem beschrijft.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top