This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dell'Orto 25mm...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
1. Er bestaat toch een recht spruitstuk hiervoor? Arne & Robbie hebben dit spruitstuk toch?

2. Gaat dit geval passen @NRG, dus een lang Piaggio-carter met 13"-velgen... Hoeveel speling hebben de Runner-mannen met 25mm tussen achterwiel en vlotterbak? Wij hebben dus nog meer speling nodig ws., vanwege 140/60-13 bandje...
 
2. Ik heb op standaard NRG ook 140bandje liggen en ik heb geen enkel probleem, de band komt zelfs niet tegen het spatbordje. Dus ik denk niet dat die band het probleem is
 
Ik zal speling bij mij eens meten Bart. Ik heb idd het 25mm spruitstuk ook. Die maat van me rijd met 26mm in 25mm spruitstuk, gaat ook.
 
Originally posted by Roadrunner
Ik zal speling bij mij eens meten Bart. Ik heb idd het 25mm spruitstuk ook. Die maat van me rijd met 26mm in 25mm spruitstuk, gaat ook.

Weet je toevallig nog het malossi nummer van dat spruitstuk ??


Stanley
 

Waar is je geloofsovertuiging van groot is niet altijd goed?
 
Ik krijg ook 24 Mikuni Vlakschuif in Malossi Recht Spruitstuk .. dat moet dan ook wel die 25mm versie zijn
 
Originally posted by o0sYkOo0o


Weet je toevallig nog het malossi nummer van dat spruitstuk ??


Stanley

Ik zal het voor je opzoeken, Mina 25mm spruitstuk recht of Pia?
 
Re: Re: Dell'Orto 25mm...

Originally posted by Sjoerdyo


Waar is je geloofsovertuiging van groot is niet altijd goed?

Euhm, die is verdwenen omdat cilinder nu verbouwd is @Twins, en ik denk dat 21mm niet meer voldoet...
 
Mwaa dan zou ik toch kiezen voor een 24mm Mikuni, die past ook in dat spruitstuk. Binnendiameter van t Malossi spruitstuk is trouwens 24,5 mm.

Het artikelnummer is trouwens 02 8856...
 
Arne, ze zijn er toch ook in 2 verschillende hoeken? Wij hadden em op die zip, en daar liep ie constant op de band :|
 
Originally posted by Roadrunner


Ik zal het voor je opzoeken, Mina 25mm spruitstuk recht of Pia?

Voor Pia.

Iemand ervaring met 180renner spruitstuk, daar past een 25mm DO ook in.


Stanley
 
Originally posted by Gijshouwen
renner 180 spuitstuk zal wel nie recht zijn he. (of wel?)

Niet recht.

Er zit standaard een 20.5 in .. dus lijkt me sterk dat er dan ook een 25 in past.
 
Originally posted by Runner Rules !!


Niet recht.

Er zit standaard een 20.5 in .. dus lijkt me sterk dat er dan ook een 25 in past.

Ik heb vorige week nog op een Runner een 180renner spruitstuk met een 25mm DO gezet zonder problemen. Dus hij past wel !!