Dell Orto VHST ervaringen

He Gijs, ik zou als ik jou was toch echt eens met Anthony over gaan praten, dat ivm het het zaakje ook door hem getuned word :p

Voorderest loopt z'n 24 mik altijd bruutjes op dit soort setups :~


<<<EDIT>>>

[R]unner [R]eloaded:: je was me voor maar stel als je voor een 28 wilt gaan zou ik zeker een PWK pakken (zeker weten goede prestaties)

Suc6 ermee
 
FF heel droog hoor maar zou je niet gewoon het vragen bij Twins...? Natuurlijk is een beetje ervaring hier en daar op het forum handig maar de experts zitten bij de tuningbedrijven...en je hoeft hem toch nog niet precies nu gaan halen? Als je het niet zeker weet, dan zou ik gewoon nog ff wachten... je geeft je geld maar 1 keer uit...
Verder snap ik niet, net als runner reloaded, waarom geen PWK?

Maar succes met je keuze!
 
Volgens mij zit er nog al een prijsverschil tussen een dell een en pwk .Ik weet niet eens hoeveel die pwk dingen kosten maar volgens mij ging het richting de 180 euro ofzo?
Voor sommige mensen die wat minder verdienen kan dit daarom een leuk alternatief zijn.
 
EXup^ said:
Volgens mij zit er nog al een prijsverschil tussen een dell een en pwk .Ik weet niet eens hoeveel die pwk dingen kosten maar volgens mij ging het richting de 180 euro ofzo?
Voor sommige mensen die wat minder verdienen kan dit daarom een leuk alternatief zijn.
Je haalt me de woorden uit de mond :). Misschien ook zo n Delli aanschaffen (ooooiiittt eens)
 
PWK zit idd rond de 180 euro :)
Of je moet een goed exemplaar zoeken op dit forum en het voor een leuke prijs aanschaffen zoals ik heb gedaan.
 
RR
Vrij simpel , 180e voor een carb is me nog even te gortig , ik verdien zat , maar ik heb nu in 2 weken zon 900e uitgegeven aan het ding , en de prijs loopt zoals begrijpelijk nog stukken verder op.
Verder heb ik het vermoeden dat de vhst het best goed moet doen , en dat gokje moet ik dan mischien maar wagen..
Morgen moeten we toch naar twins voor de aankoop van een 24 fs mikuni en een rotortje voor een maat van me.
En als ik dan iets vind wat me bevalt + wat advies aan anthony heb gevraagd , kom ik er vast wel uit.

Tot zover bedankt voor de hulp mannen ;)
 
Gijs, als ik jouw was had ik em wel gewoon genomen (28 VHST)
is echt zeeeer fel, gewone dikke (ook van 12mm) sproeiers, en gister vloog mijn scooter bijna door ons raam.. ken je zien hoe goed hij dus wel wil..

ik zou hem nemen (heb em zlef dus ook)
 
Ik zou gewoon die Dellorto nemen, is weer eens wat anders en die 28 vlak zal het echt niet beduidend minder doen dan de pwk. Iedereen houdt altijd zo vast aan de gevestigde orde en durft niks nieuws te proberen. Als die 28 je niet bevalt, dan verkoop je die gewoon weer. Dingen blijven redelijk in waarde.

Mzzls Hans.
 
Marcel-NRG said:
Gijs, als ik jouw was had ik em wel gewoon genomen (28 VHST)
is echt zeeeer fel, gewone dikke (ook van 12mm) sproeiers, en gister vloog mijn scooter bijna door ons raam.. ken je zien hoe goed hij dus wel wil..

ik zou hem nemen (heb em zlef dus ook)
`

Ik denk dat ik er wel voor ga ja.
;)
 
Na email contact met twins gehad te hebben , blijkt dat ze alleen de 24 mikuni fs , 26 dell fs en 27mm mikuni fs op vooraad hebben.
Maargoed , dan zal het waarschijnlijk de 26mm worden.
 
Gijs said:
Na email contact met twins gehad te hebben , blijkt dat ze alleen de 24 mikuni fs , 26 dell fs en 27mm mikuni fs op vooraad hebben.
Maargoed , dan zal het waarschijnlijk de 26mm worden.

27 mm FS ? (Of is dit een tiepvaut :p en bedoel je 28 mm)
 
[R]unner [R]eloaded said:
Bestel um dan @ scootparts , 120/130 euri :p

Bij Twins is die ook niet gek veel duurder, en je hebt goede service!
Wat je van bepaalde i-net shops niet altijd kunt zeggen.
 
idd , ik dacht er ook al aan om de 26 versie te kopen .
Waarom? , omdat ik denk dat 70cc meer als genoeg moet hebben met 26mm.En bovendien ben je dan weer een stukje exclusiefer :p
 
Back
Top