This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

dealers in delft

Status
Not open for further replies.

Aerox-Evo70

No Title
eej gastuh,
ik studeer nu in delft en wil er ook gaan wonen, ga dus me scooter meenemen, maar weten jullie daar een paar goeie dealers ? want hoor nie zoveel goeds.... ben ook op zoek naar werk daar, misschien @ dealer ofzo
tnx alvast
 
vink in delft

sunder in den hoorn

naar vink moet je niet gaan, een ballentent....en sunder, die is stukken beter (naar verhalen)....

voor de rest, weet ik er nix meer van
 
vink verkoopt wel snel spul

maar hebben totaal geen verstand van zaken
maar ze zijn wel weer goedkoper dan de meeste :?
 
hmmmz, schiet dus totaal niet op... en in omstreken ? <15km
en weten jullie misschien ook adres ofzo ? ben vandaag in delft, kan ik ff langsgaan, maybe als ik bij vink ga werken, zij wel verstand
 
vink is dicht @ maandag
en die andere geloof ik ook

als je richting rijswijk gaat heb je op de lindelaan thoms motoren
een zeer goeie dealer veel ervaring ook. Ik kom hier altijd en ben zeer te vreden is 8km vanaf delft

maar is ook dicht @ maandag
 
Originally posted by aerox-evo70
waar zit vink ? volgens mij ben ik daar geweest en zeiden ze dat ze niet eens snelle onderdelen verkochten... :S

ze verkopen wel snelle malossi onderdelen (mhr enz)

hebo enz hebben ze niet (geloof wel op bestelling), maar hebben ze weinig verstand van zaken
 
offtopic:
JeremY: Ben jij die gozer die altijd door het centrum blaast met veel toeren? Ik woon ook in delft centrum, vandaar.

Dealers heb ik geen idee van, me scoot staat hier nie.
 
Ik ga volgend jaar studeren in delft en als het goed loopt ook meteen daar wonen. En natuurlijk moet de scooter ook mee.
Ik was van plan naar Koopmans te gaan, is opzich niet zo ver en je hebt een van de beeste dealers/tuners.
 
Originally posted by R5 man
offtopic: