This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

dealers gezocht

THa GiLeRa WuN

CMP... GaNGSTaH SHiT! lol
ik ga aankomende weekend naar belgie en wou mischien wel ff in belgie kijken bij dealers, maar wil graag in de buurt van waar ik ben. want ben daar wel met de ouders van mijn vriendin. en aangezien iik geen rijbewijs heb kan ik niet vragen breng me hier of daar.
ik ben in stavelot. vlakbij de formule 1 raceparkour Franchorchamps begreep ik!
en ik ga ook nog wle ff naar maasstricht een daggie ofzo.

ken iemand wat geode dealers opnoemen in de buurt?? mischien site r bij droppen en/of adres mischien zou ik heel erg waarderen.

bvd
 
dank je wel voor domme reply's. |( ik bedoel zeg dan niets weet je of zeg als r geen goede zaak in de buurt is gewoon dat r geen zaak is maar dit. hoe dan ook nogmaals dank je wel :|
 
Owkee, er zit gewoon geen zaak In België zijn goede dealers nog schaarser dan in Nederland... ALS je er iets bijzonders vind, is het meestal optisch, en niet technisch... VF Racing schijnt wel een goede te zijn, zelf nooit geweest... VF = La Viche trouwens?
 
VF zit aan de kust dat is de andere kant bart
Motorkit in brussel is ook goed... (enkel ervaring met onderdelen)

gilera = ik vrees dat je hier niet veel dealers gaat vinden. Ofwel enkel met wallaroo / fox onderdelen. Die krengen zijn daar SUPER populair. Kan je al nagaan
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN

ik ben in stavelot. vlakbij de formule 1 raceparkour Franchorchamps begreep ik!

bvd

Ben ik van de zomer een weekje wezen mountainbiken.. Wel leuk daar maar echt GEEN scooterdealer te zien.

PS. als je in Frachorchamps een dude op een blauwe Aerox met MK pijp ziet rijden zonder helm. Geef hem dan een schop . Ik zat een uur op een terrasje aan de boulevard daar. En die gast kwam welgetelt 14 keer langsrijden . Echt een mongool, en elke keer beetje showen met zijn scooter zonder dempingswol.

Jeroen
 
is dat mountain biken wat? ga wel met vriendin. ik zal voor je kijken, als ik die gast vind trap ik hem voor je ok?
en in maastricht dan is daar niets goeds te vinden????