Dealer bullshit stories.

Status
Not open for further replies.

eXoR

el Presidente
Ik gisteren ff naar dealer, voor nieuwe (std) halfpoulie voor kameraad (aerox) .. zegt ie dat die dingen niet bestaan! |( :D

Anyway, iemand anders nog van dit soort dingen meegemaakt? :P

p.s.
dit was bij De Vries, in Tolbert. :W
 
Advertisement - register to remove this

PCS in purmerend kan er ook wat van:|

Had ik mijn neos laten ontgrenzen(prop uit uitlaat/vario ring verwijderen)
Dus ik ophalen, start ik hem zo... best wel hard geluid!! lijkt wel alsof ik een race uitlaat heb :winner:
dus ik meteen een stuk rijen over de dijk naar amsterdam met dat kei harde geluid... Opeens bij de pont in amsterdam een NOG harder geluid ik stoppen...

Uitlaat is eraf gevallen en helemaal verbogen:eek:
Ik moest dus 15 km naar huis rijden zonder uitlaat,(lekker geluidje) kom ik bij PCS aan met die uitlaat in me handen

dealer: owja ik dacht al, we hadden nog wat boutjes over van je uitlaat...

hadden die beunhazen me uitlaat alleen bij de cilinder vast geschroefd, de ophangbouten lagen nog @ dealer op de grond:|:|
 
Ok ik kom best vaak bij van der louw in alphen.
Ik kwam laatst binnen, ik zeg: Ik heb een nieuwe powerfilter nodig.
Die vent: Oke welke zoek je, lopend naar de kast waar ze in staan.
Er staat echt allemaal imitatie en rommel.
Ik zeg: Ik wil een beetje een goede, een malossi ofzo.
Zegt hij: Wat voor scooter?
Ik zeg: Voor een 70CC
Zegt hij: Ja, maar wat voor een scooter? :?
Ik zeg: Apprilia viper verticaal.
Zegt hij: Dan is de standaard luchtfilter het beste.
Ik zeg: Standaard luchtfilter, heb jij weleens met een 70CC gereden dan?
Zegt hij: Ja en daarom kan je het beste een standaard houden.
Ik: Whaha (ik lachte me echt kapot, ook die toon hoe hij het zei). Nou ik ga wel ergens anders kijken.
Zegt hij: Ook goed. doei...
 
Std filter werkt anders een STUK beter dan powerfilters, die alleen maar troep aanzuigen.
Gewoon een paar gaatjes bijboren als je luchttekort hebt en je bent klaar :*
 
V. D. PLOEG !! AMERSFOORT
ik wilde krukasmoeren kopen en aangezien ze altijd de foute meegeven op 3 x toe nam ik mijn kk dooie krukas mee die een maand in me tuin lag in de regen, dikke roest op dat ding...alleen tapeinden waren nog netjes, dus ik kom daar aan....ik zeg...ik wil 3 krukasmoeren, en ja hoor...foute bakje mee...ik pak die krukas...hun erop proberen te krijgen....lukt niet...dus hun ander bakje pakken..heel stoer die moer erop draaien.
en erbij zeggen.
"zo die krukas kan je wel weggooien" ihihihihihih
dus ik zei....ja snap ik ook wel lompe boer...aangezien jullie altijd 3 x de foute dinge meegeve nam ik deze maar ff snel mee.

of deze...willen we een variobus hebben, wij weer naar hun toe...hadden ze er 1 liggen...van polini...die kerel die wij vroegen...zei...w8 ik roep mij collega wel...dat is ze man die over de scooters gaat....die heeft er wel verstand van...dus wij w8en...komt die kerel aan...en hij zei idd dat die variobus moest kloppen, en hij zei er ook bij, dat die van polini erg snel waren, dus dat we meteen een mooie koop hadden :rolleyes:
wij lachen, en zeggen, en stickers van polini dan...ga je dan ook harder??....zegt ie...haha nee dat lijkt me logisch he...hihihihihi
8P

halen we een powerfilter, we zeggen....we willen een hebo filter....hun kijken....nee die hadden ze niet...dus hij zegt...maar w8...deze is wel supergoed....pakt die die ubergrote polini filter...40 euro !!!
dus wij zeiden...nee een kleinere...hij graait...zonder te kijken...en zegt ... hier deze...deze is ook goed hoor :) wij kijken, zegt iewaar kijken jullie dan naar?....deze worden ook bij de sopbwe gebruikt.

halen we een bougie...vraagt ie niet eens welke graad of lange schacht ofzo, dus wij laten hem rustig zoeken, komt ie terug...zeggen wij...graag een lange schacht...hij weer terug...snapte die het niet...dus wij vertellen...ohja zegt ie...ff kijke...komt ie aan met een bougie van 30 euro...dus wij dachten. heb je geen goedkopere....zegt ie...jawel...maar door die lange schacht gebruiken ze meer materiaal waardoor ze duurder worden, ook zijn deze steviger.

ook is het ons opgevallen, dat hun ongeveer 20 % duurder zijn dan de andere dealers, en wij noemen het dus...vd ploeg geld, soort btw alleen gaat dat in hun fooienbakje ofzo
 
Laatst bij van vliet in Hoorn...

Ik keek in de zaak naar de leovinci standaard imitatie uitlaten, komt er zoeen gast van die winkel aan, zegt ie: leuke uitlaatjes he! zijn SUPERsnel!!
Ik kon mijn lach niet meer inhouden:X

die jongen zo: wat is er nou?

Ik: nee, nix...
 
kaj meteor said:
Laatst bij van vliet in Hoorn...

Ik keek in de zaak naar de leovinci standaard imitatie uitlaten, komt er zoeen gast van die winkel aan, zegt ie: leuke uitlaatjes he! zijn SUPERsnel!!
Ik kon mijn lach niet meer inhouden:X

die jongen zo: wat is er nou?

Ik: nee, nix...

wat zou jij zegge dan als verkoper?

niet nemen hij is langsaam, meeste winkels zijn zo behalve dat ene groepie in nederland wat anders reageert omdat ze anders gewend zijn.
 
kaj meteor said:
Laatst bij van vliet in Hoorn...

Ik keek in de zaak naar de leovinci standaard imitatie uitlaten, komt er zoeen gast van die winkel aan, zegt ie: leuke uitlaatjes he! zijn SUPERsnel!!
Ik kon mijn lach niet meer inhouden:X

die jongen zo: wat is er nou?

Ik: nee, nix...

wel meer slechte verhalen over van vliet gehoord, totaal versleutelde scooters, allemaal verkeerde onderdelen gebruikt enzo..

kom ik er een bougie halen, 1 voor RS , zijn volgens mij allemaal langeschagt, bij de std modellen sowieso, en je raad et al, ik kreeg een korte mee :(

HZ is wel goed trouwens!
 
HZ bromshop in Hoorn? D8 het niet, toen ik daar voor onderdelen langs moest had ik steeds een n00b aan de balie. Voorbeeldje;

'Ja ik wil graag xxx gram rollen voor mijn malossi multivar voor mina'
'Welke scooter is dat?'
'Gewoon voor een multivar die in een neos zit'
Gaat ie zoeken en vindt ie niks.. vraagt ie steeds opnieuw voor welke scooter 't is. zucht.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat IK op hun computer de rollenmaat op moest zoeken :|

Van Vliet is ook leuk, mijn maat ging daarheen voor een beurt aan z'n schakel (hij heeft daar garantie).
Zie ik m de dag erop, hing zn ketting zowat op straat..
Hadden ze die ketting van hem niet eens gespannen :?:L
Ook wisten ze me daar te vertellen dat een Senda DRD een elektrische starter heeft, maat was aan 't informeren over een brommer die daar stond. Ja joh, waar zit de startmotor dan? En hij maar volhouden dat 't er wel op zit, want 'waarom zit er dan een accu in?' :|
 
dartmaster187 said:
Ok ik kom best vaak bij van der louw in alphen.
Ik kwam laatst binnen, ik zeg: Ik heb een nieuwe powerfilter nodig.
Die vent: Oke welke zoek je, lopend naar de kast waar ze in staan.
Er staat echt allemaal imitatie en rommel.
Ik zeg: Ik wil een beetje een goede, een malossi ofzo.
Zegt hij: Wat voor scooter?
Ik zeg: Voor een 70CC
Zegt hij: Ja, maar wat voor een scooter? :?
Ik zeg: Apprilia viper verticaal.
Zegt hij: Dan is de standaard luchtfilter het beste.
Ik zeg: Standaard luchtfilter, heb jij weleens met een 70CC gereden dan?
Zegt hij: Ja en daarom kan je het beste een standaard houden.
Ik: Whaha (ik lachte me echt kapot, ook die toon hoe hij het zei). Nou ik ga wel ergens anders kijken.
Zegt hij: Ook goed. doei...
niet om t 1 of ander hor...maar ik rij met 21mm @ roze top sproeier 70 met std filter....die verkoper heeft volkomen gelijk...
 
Bij BMS in purmerend voor een uitlaat kijken voor evo 70cc LC/ 21mm/ HPI 2004

Ik: hebben jullie nog leuke uitlaten liggen voor een evo setup @ mina hor LC?

Dealer: ja, ik heb hier nog wel een tecnigas next uitlaatje, niet duur en gehomologeerd en EU goedgekeurd, dus geen gezeik meer met rollerbanken!!8P
 
kaj meteor said:
Bij BMS in purmerend voor een uitlaat kijken voor evo 70cc LC/ 21mm/ HPI 2004

Ik: hebben jullie nog leuke uitlaten liggen voor een evo setup @ mina hor LC?

Dealer: ja, ik heb hier nog wel een tecnigas next uitlaatje, niet duur en gehomologeerd en EU goedgekeurd, dus geen gezeik meer met rollerbanken!!8P
wat is er mis mee?
Je kan er toch mee rijden 8P

hahahaha
 
1 of ander klein dealertje in utrecht.

vriend vanme moest sproeier 92 hebben ofso.

zegt die van is dat voor een zipje?
vriend: nee voor een beta, maar dat boeit niet
dealer: nee ik doe alleen zipjes want beta is mina en dat raakt uit de mode he..:S
vriend: lekker boeiend geef me nou mar een sproeier:P
dealer: nee want jij hebt geen zipje en dat past niet:P


lol
 
rs-ruud said:
wel meer slechte verhalen over van vliet gehoord, totaal versleutelde scooters, allemaal verkeerde onderdelen gebruikt enzo..

kom ik er een bougie halen, 1 voor RS , zijn volgens mij allemaal langeschagt, bij de std modellen sowieso, en je raad et al, ik kreeg een korte mee :(

HZ is wel goed trouwens!

ik controleer altijd ff voordat ik iets meeneem:P
 
Wat me dus opvalt, is dat heel veel dealers gewoon geen verstand ervan hebben.

Hier zit een dealer: Sanders Tweewielers.

Me vriend heeft zijn aerox onbegrensd gemaakt enzo.
Nou wou die na een tijdje nieuwe rolletjes erin en drukveer en snaartje enzo.
gewoon de std minarelli dingen.

Krijgt ie dat ding terug van de dealer, rijdt voor geen kloot meer.. :X!
Wat was de rekening toch hoog 8P :eek:
wat zit erachter jaja:

Malossi Rode Drukveer
Malossi Rode Trekveren
Malossi Kevlar Belt
Malossi 2,9 gram rolletjes 8P

dus hij weer terug, waar slaat dit op..
zeggen hun:

jah std rotzooi is troep, trekt ie niet op, dus we hebben het even verbeterd.
zegt ie ja waarom die v-snaar, zegt die gozer, je VEEEL betere grip , en heb je wel nodig als je scooter onbegrensd is8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top