De twee vetste platen van het moment zijn:

Re: De twee veste platen van het moment zijn:

Originally posted by Rogue six6six
SMOOTH CRIMINAL - ALIEN ANT FARM
Ik vind het ERG triest om platen te jatten, en de eerste plaat is nog nooit overtroffen door zijn cover. Ook hier is de Michael Jackson versie van Smooth Criminal stukken beter dan deze.
 
poingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoing

:! 8P
 
Originally posted by Pauluz
Charly lownoise & mental theo!!!!!!!!!
Die zijn goed ;) :)
De gabbah tijd comes back :D

GReetings

Die muziek van hun vind ik idd zeer strak! Zaterdag draaide ie ook nog een paar nummers van em...wordt je heel vrolijk van!
 
Re: Re: Re: voor mij zijn de vetste platen

Originally posted by Dj_promo


Deze hier weet tenminste over wat ie spreekt 8)
vooral noize supressor die is echt beuken en promo is experimentele hardcore.
Net andersom ;)
Promo: Beuken
Noize Supressor: Experimenteel
 
Re: Re: De twee veste platen van het moment zijn:

Originally posted by RDAW

Ik vind het ERG triest om platen te jatten, en de eerste plaat is nog nooit overtroffen door zijn cover. Ook hier is de Michael Jackson versie van Smooth Criminal stukken beter dan deze.

idd michael jackson is niet te verbeteren. Heb nu de originele clip van smooth criminal voor de gein gedowned en ik vind hem nog steeds zwaar goed, beter als die van AAF
 
Last edited:
Charly en Mental rulen ja , is alleen geen gabber .

Ps die trance remix wat er nu is van Wonderfull days is blij....
 
aanvullende beat voor ruud :p:p:p:p:p

clapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclapclap

zit er ook nog doorheen namelijk
lekker doelloos weer
 
Originally posted by Ruud
poingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoing

:! 8P
sorry voor je, maar dat zijn er net 3 te weinig:) :)
 
Re: Re: Re: Re: Re: voor mij zijn de vetste platen

Originally posted by nostalgia


Beide fout! Noize Supressor en Promo zijn beide experimenteel! Noize Supressor gaat toch meer richting die langzame Italiaanse hardcore (niet mijn smaak maar goed)
Mysteryland 2000, redrum das toch beuken luister maar eens goed naar.
Maar me favo DJ is ---> check me naam.
 
Last edited:
Back
Top