Bovendien is het absurd dat wij als kleine Nederland miljoenen betalen aan duurzame energie, zuinige auto's en noem het allemaal maar op terwijl ze in Amerika de benzine tanken alsof het niks kost.
Chinese regering heeft aangegeven 0,0 interesse te hebben in de beperking van uitstoot. Alles staat in het teken van industriele groei, ongeacht de schadelijke gevolgen.
Niks meer afnemen uit dat land zou pas een statement zijn.
Ik heb de film van Al Gore bekeken tijdens een avond van de Rabobank over maatschappelijk verantwoord ondernemen. Nu wil ik niet gelijk zeggen dat hij gelijk heeft, maar ik ben wel van mening dat we moeten gaan opletten met wat we uitstoten. Behalve onze uistoot vind ik dat iedereen eens meer moet stilstaan bij wat ze weggooien en waar. Als je kijkt op straat en in het water kijkt wat een zooi er ligt niet normaal.
Die film is zo onwerkelijk/gemanipuleerd/ Amerikaanse pulp.
Hoe weet je dat? Hij was zeker amerikaans getint dat ben ik met je eens maar onwerkelijk? Ik vond dat ie op een aantal punten echt wel gelijk had.
Chinese regering heeft aangegeven 0,0 interesse te hebben in de beperking van uitstoot. Alles staat in het teken van industriele groei, ongeacht de schadelijke gevolgen.
Niks meer afnemen uit dat land zou pas een statement zijn.