DE GOEDKOOPSTE SCOOTER VERZEKERING

jecopz

Well-Known Member
he ik ben op zoek naar de goedkoopste scooter verzekering.

drop hier jouw scooterverzekering en laat mij en alle andere die nog niet verzekerd zijn weten wat de goedkoopste is.

stefan
 
Advertisement - register to remove this

Bel gewoon is rond... Als je krap bij kas zit , waarom dan überhaupt besparen op verzekering ? Is toch belangrijk imo...

En sommige verzekeringen ( onbekendere ) zijn niet voor niets goedkoop. ;)
 
Probeer een uit de links onderin het topic :p

Maar serieus, google een beetje rond en vergelijk verschillende aanbieders. Het ontloopt mekaar volgens mij niet zo superveel.
 
Probeer een uit de links onderin het topic :p

Maar serieus, google een beetje rond en vergelijk verschillende aanbieders. Het ontloopt mekaar volgens mij niet zo superveel.

Had ff gezegd dat reclame mocht, had ik die van mij ook ff aangeprezen :p (*kuch*sig*kuch*)

Neej, maar idd, kijk ff zo'n verzekeringsvergelijker na, zoek wat rond op google, vraag wat kennissen enz enz enz... WA is volgens mij toch overal hetzelfde, alleen de voorwaarden zijn soms iets anders... meer niet ;)
 
Had ff gezegd dat reclame mocht, had ik die van mij ook ff aangeprezen :p (*kuch*sig*kuch*)

Neej, maar idd, kijk ff zo'n verzekeringsvergelijker na, zoek wat rond op google, vraag wat kennissen enz enz enz... WA is volgens mij toch overal hetzelfde, alleen de voorwaarden zijn soms iets anders... meer niet ;)


officieel verzekerd bij deze .

kost me 12,95 per maand hahaha.
 
Ik heb zelf hema die is binnen een jaar opeens 20 a 30 euro duurder geworden, ik betaal 230 per jaar (wa) en het kan zeker wel goedkoper als dit, Ik had laatst even mijn verzekering vergeleken en bij fortis zou ik 170 (wa) per jaar moeten betalen
 
Back
Top