Beste goedkoopste krukas 10 pen ?

Roy...

Well-Known Member
Hey, ik ben bezig met een project, of ja ik moet er nog zo wa aan beginnen maar ik moet nog een krukas hebben, ik wil een beetje rond de 100 euro uit zijn, ik heb gehoord dat de power 1 krukassen het goed doen en de stage 6 krukassen, en dat de dopplers een brakke naaldlager hebben is dat zo ?.
Hij moet wel een evo tuned aan kunnen anders heb k er niks aan welke bevelen jullie mij aan ?.

M.v.g. roy
 
Advertisement - register to remove this

ja weet ik wel, maar je weet ook nooit ckr of hij wel daadwerkelijk zo veel gelopen heeft he ;), een krukas kan er wel gwn goed uitzien maar wel brak zijn.
ligt er helemaal aan ook van wie jem koopt enz enz, als ejm van een bekende kooppt is het wle te begrijpen als jen keer een 2e handse koopt ;)

mja boeien ook tog ;)
 
goed omgaan met je spullen helpt al een heel eind ;), maar tog zou ik voor de ckerheid een evo naaldlagertje halen, kwa afwerking ed ziet et er tog wat beter uit dan menig ander naaldlager :)
 
ik kijk wel die power 1 heeft zo,n budget naam en ziet er maar slap uit, die doppler heeft een brakke naaldlager, dus dan pak ik de stage 6 wel.
maar kan ik met een s6 r cil en s6 r uitlaat wiehlies trekke ?.
En welke cilinder maakt de meeste toeren?
En waar kan je ergens Derc kopen ?.
 
haha,
jij koopt dus geen power 1 door zen naam haha. met dat spul kun je wel wheelies trekken as jet geod afstelt en een naaldlager kost zowat niks, en waar slaat het op dat je zegt '' ziet er maar slap uit '' haha hoe kun jij dat zien haha.
leg eens uit (A) mja.. suc6 nog met je verdere setup
 
"Power One" klinkt alleen budget omdat het niet zo overdreven gehyped is zoals EVO en MHR. Net als dat je onderbewust ook denkt dat Coca Cola lekkerder is dan het huismerk van de Appie. Het zou best zo kunnen zijn, maar de reden dat je dat denkt is marketing.

Power One doet wat minder aan marketing, maar dat zie je ook terug in de verkoopprijzen :)
 
Haha low budget naam :p

Naar mijn weten zijn de PowerOne Krukassen egt top. Je ziet ze ook steeds vaker terug @ Evo en andere snelle cilinders ;)

Dus Power One,

Gerben :*
 
kijk dit wou ik dus ff horen. en hoe kan je in godsnaam aan de butienkant zien dat hij neit erg stevig is. Laat ook maar, haha.

lijkt me dat dik topic wel een keer geclosed kan worden :p
 
ja maar wat wil je nouw eigelijk weten dan?? welke krukas goed is

ik denk dat je dat nu wel een keer kan aflezen uit je topic *-), doppler en power-one heb ik toch wel meerdere keren gelezen als ik et nie fout heb. dus zoek je krukas daarbij. En als je over die naaldlager zit te twisten haal je gwn een mhr of een evo derbij en klaar is kees ;)

gr,
 
licht natuurlijk ook wel aan je koppeling/vario en afstelkunsten belangrijk, denk pers. dat je best wheelieskunt bouwen las jte fatsoenlijke koppeling, vario hebt en goed si afgestelt
 
Back
Top