This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

De DPR uitlaten

Freezingmass

VW TDi Power
Hey,

Ik ben een project aan het beginnen met een Minarelli Hor. Lc motorblok.
Ik ga een MHR Team 2006 steken, en ik ben aan het twijfelen welke uitlaat ik ga steken. ik zie in scootin' op die specials bijna enkel DPR uitlaten dus ik denk dat ze goed zijn :s:s weten jullie iets meer van dit merk. Ik weet enkel dat ze de zelfde benamingen gebruiken als Yasuni en dat ze een stuk cheaper zijn als yasuni ook :s:s Is dit een goed merk en past deze bij mijn cilinder??

grtz BtB

de pijpen op de bovesnte 2 foto's zijn dus flink verschillend van elkaar, dat zie je o al aan de lasnaden, "het begin van de tailpipe" , `de bocht is helemaal anders "bovenste is een vrij flauwe bocht" en de onderste heeft een flinke knik met een recht stuk.

weet je wel zkr dat het een C21 is of er moet weer een verschil zitten in de modellen maar goed

ik vind een fabriekspijp er 1 beter uitzien en 2 ze presteren gewoon.

ik heb nog geen DPR ooit hoge scores zien halen maar dat kan ook aan mij liggen.

nadeel is ook dat er geen lak opzit dus je blijft hem maar insmeren anders roest hij als een gek.

Dan moet je toch eens verder kijken dat je neus lang is. Simpel voorbeeldje, Sander scoorede 23,3 met een dpr onder een speed...

tja maar dat is dan wel enigste volgens mij. voor de rest hoor ik weinig goede verhalen op z'n pijp. en tja goedkoop is wel jammer is dat je er dan nog zoveel aan moet doen om hem rijdend te maken.
demper,ophanging en soms ook nog een flens.

doe mij maar voor 100 euro meer een echte yasuni c21. waar je van weet dat die presteerd met de juiste andere onderdelen.

de pijpjes verschillen inderdaad van elkaar,die van team lossi is het 2004 model, en de mijne was de 2de serie uit 2005... maar zoals al gezegd is, ga ik toch liever voor een fabriekspijp met kwaliteit

t ligt ook grotendeels aan degene die de dpr berekend, de dpr van a-bizar is ook op koopmans specificaties + getest door fred op de bank om zo zeker te zijn van een goed presterende uitlaat. mocht dat niet zo zijn dan paste of hij hem aan of liet het door dpr doen.

iedere dpr is anders, dus het is altijd weer een verassing wat je krijgt dit komt gewoon door het hand werk van piet, een paar 10des hier en daar anders en de werking van een pijp is al weer anders.

PetriK said:
Dit is dus mijn oude pijp, ik scoorde dus 16.6 pk op speelmansplaten, met een speed setup... niet echt denderend dus, maar ook verder niet veel mee getest
voor mij geen 2de keer

dit is dus echt geen c21 pijp replica oid om je maar uit die droom te helpen, met deze eind conus en diffusor moet er sowieso al verschil in vorm zitten. Wil niet zeggen btw dat deze vorm ruk is, je had dus echt wel ff veel hoger kunnen scoren dan 16.6 met deze pijp op je speedo. Verschil in de modellen zit overigens ook niet in de expansie, laat me eerst maar 2 verschillende c21 expansie's zien..