De DPR uitlaten

Freezingmass

VW TDi Power
Hey,

Ik ben een project aan het beginnen met een Minarelli Hor. Lc motorblok.
Ik ga een MHR Team 2006 steken, en ik ben aan het twijfelen welke uitlaat ik ga steken. ik zie in scootin' op die specials bijna enkel DPR uitlaten dus ik denk dat ze goed zijn :s:s weten jullie iets meer van dit merk. Ik weet enkel dat ze de zelfde benamingen gebruiken als Yasuni en dat ze een stuk cheaper zijn als yasuni ook :s:s Is dit een goed merk en past deze bij mijn cilinder??


grtz BtB
 
Advertisement - register to remove this

DPR maakt uitlaten op maat, is geen merk met een std. serie uitlaten.
Wel kun je na-maak yasuni's en MHR uitlaatjes laten maken.
Over de prestatie's blijven de meningen verdeeld.

Trouwens, als veel mensen er mee rijden wil dat niet zeggen dat het goed is voor jouw'n setup.

Het lijkt er niet echt op dat je weet waar je mee bezig bent, iig komt het zo over. Mijn tip is daarom ook: Vraag je tuner of leverancier van je onderdelen eens, wat zij je aanraden. Zei kunnen dat beter inschatten dan wij, aangezien wij niks van jouwn setup e.d. weten.
 
Dat is men probleem. Ik wou een Yasuni C21 steken, maar die DPR's zijn veel goedkoper en ik zag ze op getunede MHR cilinders staan dus kdacht zal wel OK zijn. Mijn leverancier zijn prijzen zijn gigantisch hoog en gebruikt enkel Malossi. Mijn bankrekening laat dir niet toe spijtiggenoeg ....
men setup staat nog niet echt vast. Wel de grote lijnen, enkel de uitlaat is nog in twijfel :)

grtz
 
bij Yasuni betaal je ook voor een stuk kwaliteit :)
de lak van yasuni pijpen is bij goed onderhoud niet kapot te krijgen en gaan dus zeer lang mee zonder te roesten. DPR uitlaten zijn ongelakt, dus vandaar ook een stuk goedkoper.

maar precies wat BartR zegt, ze zijn er in alle soorten en maten. wil jij een pijp berekend op jouw setup, is dat allemaal mogelijk :)

verder vind ik dit niet iets voor gevoderden om eerlijk te zijn:+
 
DPR uitlaten zijn idd goedkoper omdat het iets scheelt aan kwaliteit.
Maar ook betaal je minder omdat je ook niet voor een stuk naam betaald.

Let wel er zijn veel verschillende DPR uitlaten, laat je dus eerst goed informeren over welke waarop zijn werk doet. Voor vragen mag je gerust pm'en.
 
vergeet ook niet dat DPR uitlaten ook gene blanke lak laag hebben :)
vaak geen ophang,flens of zelfs demper.
maar denk dat je voor 180,- wel een nette nieuwe dpr hebt.
 
Rene said:
vergeet ook niet dat DPR uitlaten ook gene blanke lak laag hebben :)
vaak geen ophang,flens of zelfs demper.
maar denk dat je voor 180,- wel een nette nieuwe dpr hebt.

just geen ophanging er bij en als je hem krijgt zal je lang moeten wachten
ik heb er 3.5 maand op moeten wachten maar dan heb je wel wat
 
avotuning said:
just geen ophanging er bij en als je hem krijgt zal je lang moeten wachten
ik heb er 3.5 maand op moeten wachten maar dan heb je wel wat


Ik denk dat dit persoon gebonden is, als ik er 1 bij kees haal heb ik hem meteen "die heeft ze kan en klaar liggen" als ik naar Thunderracing ga "Timmy" heb ik hem denk ook na ong. een weekje of 1,5 "misschien 2" liggen tenzij je er 1 echt laat aanmeten met je wensen dan gaat het langer duren :)
 
ik heb destijds een C21 replica gekocht, prestaties vielen heel erg tegen... roest als een malle (een dag na aankoop zaten er vingerafdrukken op in roest)
plus dat de pijp meer dan 2cm langer was dan de echte yasuni pijp... dus ik zou als jouw was wat meer investeren voor ECHTE kwaliteit
 
PetriK said:
ik heb destijds een C21 replica gekocht, prestaties vielen heel erg tegen... roest als een malle (een dag na aankoop zaten er vingerafdrukken op in roest)
plus dat de pijp meer dan 2cm langer was dan de echte yasuni pijp... dus ik zou als jouw was wat meer investeren voor ECHTE kwaliteit

Prestaties gemeten op een testbank? geblokeert?

Lmfd duidelijk dat blank ijzer roest als je het niet behandelt...
 
PetriK said:
ik heb destijds een C21 replica gekocht, prestaties vielen heel erg tegen... roest als een malle (een dag na aankoop zaten er vingerafdrukken op in roest)
plus dat de pijp meer dan 2cm langer was dan de echte yasuni pijp... dus ik zou als jouw was wat meer investeren voor ECHTE kwaliteit

nou wat n c21 replica, ik weet het niet maar zie weinig overeenkomsten.

P1010161.JPG


de echte dpr c21 / 30 replica

dpr-piaggio_oud.jpg


en lmfd idd dat je die pijp netjes moet behandelen om roest tegen te gaan
 
Back
Top