This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dat "scooter testen", raad eens wat ik voor mail krijg :D

Een maand geleden heb ik gebeld. Net de telefoonrekening gekregen -> papa was niet echt blij Maar dat is dus écht pure oplichterij! Morgen wordt de winnaar bekend gemaakt, maar of 'ie ook echt bestaat zullen we nooit weten...

Radar, Consumentenbond, Willibrord of Breekzijzer zál worden ingeschakeld! })
 
Originally posted by Freezer
ik heb het gemeld @ opgelicht.nl...
Mooizo! Maar zal dat ook daadwerkelijk gaan helpen? Heeft die site zoveel 'macht' dat ze hen ermee kunnen laten stoppen? Of is het een site die mensen er op wijst waar je wordt opgelicht? Laatste zeker?
 
Mjah heb ook gebeld maar nu ik dit hier lees is het toch vrij verdacht maar toen ik de eerste keer belde kreeg ik gelijk een vrolijke jongen aan de lijn die wat vroeg ensow was een jonge gozer die ook wel iets (niet veel) van scoots afwist en verder heb ik geen mailtjes meer gehad
Mjah toch verdacht ..
 
Ok, ditvolgende ruikt dus flink naar oplichterij.

Feiten:
* De eigenaar werkt onder meerdere bedrijfsnamen:
- Call Data Promotors
- HPT Promotions
- HPT Development BV
* Andere dubieuze sites van de eigenaar:
- www.wineenferrari.nl (nog in aanmaak)
- www.wineenscooter.nl (oplichterij, 10 januari zou winnaar bekend worden gemaakt. Een maand later staat er ineens 10 februari en GEEN winnaar)
- www.scootertest.nl (linkt naar www.wineenferrari.nl/scootertest wat niet bestaat)
- www.sexopvideo.nl (valt onder Call Data Promotors)

* Bekende praktijken van de eigenaar:
- Organiseren van een mogelijk nep-scootertest, waarbij hij beloofd elke maand een beller uit te zoeken die voor een jaar een scooter mag testen. Je belt naar een 0900 nummer (0900-7777700 (70 cpm) ) om een enquete in te vullen wat erg lang duurt (en voor die 70 eurocent per minuut een goeie zakcent oplevert voor de eigenaar).
De eigenaar van deze praktijken heeft sinds een tijdje niks meer van zich laten horen en geniet waarschijnlijk op dit moment van zijn verdiende centen via het 0900 nummer.
- Organiseren van een bel-wedstrijd via www.wineenscooter.nl waar nog nooit een winnaar van bekend is gemaakt, dat zou 10 januari maar er is nog steeds geen winnaar bekend en op de site staat nu ineens toevallig 10 FEBRUARI. De scooter van een bekend merk (hmnz, waarom noemen ze dat niet?) zou moeten worden getest vanwege de afstelling.... (dit kan beter door een paar testcoureurs die weten waar ze het over hebben i.p.v. een stel scooterleken) aangezien de afstelling ter plaatse kan worden veranderd met testcoureurs.
2 jaar lang testen voor een afstelling vind ik een beetje veel, aangezien hij toch al in de etalages van de scooterboeren staat binnen die tijd....
 
Last edited:
Geachte heer, mevrouw

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Opgelicht ontvangt wekelijks vele reacties. Daardoor zijn wij helaas niet in staat om op elke e-mail persoonlijk te reageren,
vandaar deze automatische ontvangstbevestiging.

Uw bericht wordt wel aandachtig gelezen. Op het moment dat de redactie iets met uw reactie wil doen, dan nemen wij uiteraard contact
met u op.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Redactie Opgelicht
 
Originally posted by LXSpeedfighterz

...
- www.wineenscooter.nl (oplichterij, 10 januari zou winnaar bekend worden gemaakt. Een maand later staat er ineens 10 februari en GEEN winnaar)
...

ELKE maand wordt er een winnaar getrokken.
De nieuwe winnaar van DEZE maand (januari) wordt dus op 10 februari bekend gemaakt.

M.a.w. de winnaar van december zou NU dus wel op de site moeten staan ...

/Offtopic: echt professioneel, gelijk al een typfoutje in beginscherm: "Wie zijn de winaars"
Moet dus winnaars zijn, dubbel n ...
 
Originally posted by w-m
ELKE maand wordt er een winnaar getrokken.
De nieuwe winnaar van DEZE maand (januari) wordt dus op 10 februari bekend gemaakt.

M.a.w. de winnaar van december zou NU dus wel op de site moeten staan ...

Mja, nu 12e staat er nog geen winnaar op.

Typisch geval van één of andere student/yuppie die weer een "gat" in de markt heeft gevonden, helaas geen legale, je kunt hem aanklagen als je zin hebt
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Mja, nu 12e staat er nog geen winnaar op.

Typisch geval van één of andere student/yuppie die weer een "gat" in de markt heeft gevonden, helaas geen legale, je kunt hem aanklagen als je zin hebt

Ik heb meneer schurk nog niet gebeld, ik voel me dus ook niet opgelicht.

Als ik er wel in zou zijn getrapt had ik toch wel zeker naar consumentenbond oid. gemailt.
 
Gozer heeft ook "sms service" krijg je wat reclame bnnen (2 berichtjes p/week) voor 1,10 euro per ontvangen bericht!! ik bedoel welke *** betaald er 1,10 voor zoiets en welke *** vraagt er 1,10 voor zoiets :S:S:S:S die gozer moet echt vet veel geld verdient hebben ondertussen.
 
Originally posted by Rens2002
Het wordt echt steeds erger! Stel je reageert daarop, krijg je waarschijnlijk weer zo'n 0909 nummer, en dan moet je nog "gekozen" worden. Iemand zin om erop te reageren, en kijken wat voor mail je krijgt?

Ik heb contact gezocht met de lui van marktplaats, ze weten ervan.