Dat "scooter testen", raad eens wat ik voor mail krijg :D

Originally posted by frederik op de aerox

...

Verder zei die knul: als je door "gaat" ga je een scoot testen die eind januari 2003 in de showroom staat..

....


*AHUM*
''We'' testen hem 2 jaar en hij komt binnen een maand in de showroom ... ?
Het wordt steeds doller met dat zogenaamde test-een-scooter gebeuren ...
 
Ok ik ga die shit dus niet bellen :P, volgens mij HEBBEN ze geen eens een scooter die getest moet worden, en willen ze je naaien. Maargoed ik heb wel een beetje achtervolgingswaanzin wat dat aangaat 8P
 
En WEER 2x dezelfde mail, nu deze:

Hoi,
Heb je ons al gebeld om je op te geven als testrijder?
Geef je dit jaar nog op zodat je een extra kans maakt voor het testrijdersschap voor December. Je kunt ons vandaag bereiken van 13.00 tm 20.30 op nummer 0900-7777700 (70 cpm) en morgen van 11.00 tm 16.00
Maak vandaag nog kans om testrijder te worden
Met vriendelijke groet

T. van Esch
HPT Development BV

NB Indien u geen testrijders meer wenst te worden stuur dan dit mailtje in met de tekst GEEN DEELNAME

Nu zeggen ze eindelijk hoe je kunt stoppen met deelname, alleen geloof ik er niets van dat je dan niet meer van die kutmailtjes krijgt. Ik stuur nog niets terug, wil wel eens zien wat ze allemaal nog meer sturen..
 
Originally posted by w-m
*AHUM*
''We'' testen hem 2 jaar en hij komt binnen een maand in de showroom ... ?
Het wordt steeds doller met dat zogenaamde test-een-scooter gebeuren ...

De purejet wordt al verkocht, dus waarom testen? :?
 
Ik denk wel dat fabrikanten zoals peugot, aprillia, gilera etc hun scooters eerst door hun eigen mensen grondig laat testen alvorens ze op de markt komen en ze zullen het heus niet overlaten aan de eerste de beste pipo die heeft gewonnen met een prijsvraag.
 
Nog een paar dagen voor de winnaar bekend is.

Ze zijn trouwens nu ook bezig met die ferrari (net gelezen @ GoT)
 
Originally posted by Freezer
Nog een paar dagen voor de winnaar bekend is.

Ze zijn trouwens nu ook bezig met die ferrari (net gelezen @ GoT)

Mja, dat ferrari gebeuren volg ik ook op de voet, had het hier ook al gepost. Ik heb er geen heil in, eerst maar 's zien of ze de belofte op www.wineenscooter.nl kunnen waarmaken (een echte winnaar) :p
 
HAHAHAHA Wat een bak, dat www.wineenscooter.nl is dus ECHT oplichterij. Stond er eerst nog "De winnaar van deze maand wordt op 10 januari op deze plaats bekend gemaakt." nu staat er "De winnaar van deze maand wordt op 10 februari op deze plaats bekend gemaakt."

En raad eens, nog geen winnaar te zien, eens kijken of er 10 januari echt iets staat in de vorm van een winnaar want ik begin er steeds minder geloof in te krijgen nu ze ook al een tijdje met www.wineenferrari.nl bezig zijn. Ok, ik ben dan misschien iemand die er snel iets achter zoekt maarja, 't is allemaal wel een beetje dubieus rond deze zaken....

(de sites zijn trouwens ook eigendom van HPT, het bedrijf achter de scootertests)
 
ik meen het serieus. Als het blijkt dat het allemaal echt oplichterij is dan kan je best heel de zaak doorsturen naar peter. Misschien dat hij er iets mee doet, want dit is wel een nieuwe soort van oplichting :(
 
Back
Top