Das 528 km op 1 tank?

Status
Not open for further replies.

Daan

Honda@NR 2
Ik zit net de contest rond te kijken en zie ik dit:

Hij rijdt nu 1:40 en als ie niet opgevoerd is rijdt ie makkelijk 1:66 ! Das 528 km op 1 tank!

Is dit wel mogelijk????
 
Advertisement - register to remove this

das de aprillia Ditech, met die injectie motor, verbruikt bijna nix!! dus klopt wel, alleen dan moet ie wle std. zijn en moet je een beetje rustig rijden!!
GrtZ.


------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
 
Daar sluit ik me helemaal op aan DITECH ZUIGTTTTTTT.... Wat is daar nu nog leuk aan ff een game-boy in pluggen en je rijdt harder zonder er moeite voor moeten doen, in de toekomst rijden we allemaal 80 en acceleren we ook allemaal precies even hard en dat ZUIGT... Zo ik heb gesproken en mijn standpunt is duidelijker....

Viva la carburateurtje...

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Prestaties zijn echt niet slecht. Over een tijdje zijn ze allemaal zo, maar reken maar dat er verschillende software komt voor verschillende uitlaten enzo. Duurt alleen ffies.
 
inderdaad....ff nieuwe software voor me scooter downloaden hoor
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
ik vind het wel een tof principe, stel jij kan z'n ding instellen, en het mengsel regelen, je gaat net zolang klooien totdat ie goed werkt op je andere pijp en cilinder. Daarna kan je er ene vet ram iar systeem bv voor maken, omdat je de benzine toevoer kan regelen enzo.

Het heeft mogelijkheden
 
Krijg je geen rolllen meer bij je uitlaat maar 3,5" floppyding
eek.gif


Straks krijg je ook nog reclames:

"Krijg bij de aanschaf van de nieuwe Aprilia SR Ditech een GameBoy cadeau !!"

Waar gaat het heen met deze wereld....
 
Nooit meer vieze handen....
eek.gif

alles met computers
frown.gif
nou daar zijn we mooi klaar mee dan... wordt je straks voorbij geblazen door een of ander lijpe whizzkid met een laptop.....
mad.gif
 
Ik zeg nogmaals:

Daar sluit ik me helemaal op aan DITECH ZUIGTTTTTTT.... Wat is daar nu nog leuk aan ff een game-boy in pluggen en je rijdt harder zonder er moeite voor moeten doen, in de toekomst rijden we allemaal 80 en acceleren we ook allemaal precies even hard en dat ZUIGT (ook met andere programma's ja!)... Zo ik heb gesproken en mijn standpunt is duidelijker....
Viva la carburateurtje...


------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Tjah, dan verzinnen ze maar iets leuks:

-keramische zuigers voor extreem snelle motoren...
-magnesium velgen voor Piaggio
smile.gif
...
-professionel Ram-air-systeem...
-enz...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Tjah, dan verzinnen ze maar iets leuks:

-magnesium velgen voor Piaggio
smile.gif
...

Greetz.

Het schijnt zo te zijn dat TE lichte velgen op een scoot ook niet alles is dit komt door de belabberde gewichtsverdeling zeggen ze... Ik weet niet of dit waar is maar ik heb het horen zeggen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top