Das 528 km op 1 tank?

Status
Not open for further replies.

Daan

Honda@NR 2
Ik zit net de contest rond te kijken en zie ik dit:

Hij rijdt nu 1:40 en als ie niet opgevoerd is rijdt ie makkelijk 1:66 ! Das 528 km op 1 tank!

Is dit wel mogelijk????

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Sugadaddy:
Krijg je geen rolllen meer bij je uitlaat maar 3,5" floppyding
eek.gif

Straks krijg je ook nog reclames:

"Krijg bij de aanschaf van de nieuwe Aprilia SR Ditech een GameBoy cadeau !!"

Waar gaat het heen met deze wereld....

Jaja, scooters en computers komen steeds dichter bij elkaar
Ik heb een tijdje geleden al iets gelezen over een laptop op benzine (echt waar!)

Ja die laptop wordt voorzien van energie mbv een wankelmotortje, superklein, zit je alleen met de uitlaatgassen
biggrin.gif

Maar, sr-ditech.. mwoah, ik vraag me af wanneer ze er 70cc cilinders voor gaan ontwerpen
smile.gif

Krijg je cil.+ diskette met patch ofzo voor de instellingen
biggrin.gif

(wat zou er gebeuren als je een virus krijgt?
lijkt me best ernstig)

Originally posted by enrico
Ik zeg nogmaals:

Daar sluit ik me helemaal op aan DITECH ZUIGTTTTTTT.... Wat is daar nu nog leuk aan ff een game-boy in pluggen en je rijdt harder zonder er moeite voor moeten doen, in de toekomst rijden we allemaal 80 en acceleren we ook allemaal precies even hard en dat ZUIGT (ook met andere programma's ja!)... Zo ik heb gesproken en mijn standpunt is duidelijker....
Viva la carburateurtje...

------------------
Mess with the best, die with the rest!
:) Hoi,

Ik weet niet of jij nog in the stone-age leeft, maar als je een beetje op de hoogte bent van de laatste technieken, dan zie je dat op ALLE moderne verbranding motoren electronica-besturing plaatsvindt!!:o

En of je het nu leuk vindt of niet, kijk naar de F1 en je ziet dat je dan wel direct een aanpassing kunt maken als het weer verandert en je het maximale uit (je scoot) wilt halen:p

En dan is het nog niet zo dat we allemaal even hard gaan: je moet dus wel degelijk weten waar je mee bezig bent.
Komt er dus op neer dat je niet direct dure onderdelen nodig hebt maar wel meer ervaring en feeling moet hebben.
Anders komt dat vermogen er dus nooit uit:D :D

En carburateurtjes die zijn over enkele jaren history. Al was het alleen al om de emissies en milieuwetten...

Maar geniet er maar van om te sleutelen en veel geld uit te geven aan snelle onderdelen.
Als je uiteindelijk de goede combinatie hebt gevonden voor een bepaalde situatie is het weer veranderd en klopt je afstelling niet meer....:'(

Punt voor de DiTech game-boy8) 8)

Ik heb er zelf ook (nog) geen, maar het wordt toch wel erg aantrekkelijk als ik kijk wat de dealer kost:(

Grtzz, Catt

Originally posted by Catt
:) Hoi,
blablablabla
Punt voor de DiTech game-boy8) 8)
Ik heb er zelf ook (nog) geen, maar het wordt toch wel erg aantrekkelijk als ik kijk wat de dealer kost:(
blablablabla
Grtzz, Catt

koop jij toch lekker een Ditech en een Game-boy color. |(

Originally posted by Prozhen
Ey ik heb op zo'n appie ditech gereden (onbegrensd). Trekt toch best hard op voor zo'n scooter.
Volgens mij rijd zo'n ding 1:50, echt heel zuinig.

Ik heb er ook al op gereden, trekt wel vrij goed op maar toch niet echt super.
En de kilometerteller trekt ook op niks. 90 op de ap ditech en 75 op men beta ark. En ik trok ook sneller op.

Maat van me heeft ook st ditech gekocht...
En ik stond tog best ff raar te kijken...
Dat dign loopt nog helemaal origineel, zo tegen
de 60 aan, maar hij krijgt het wel zonder
enige moeite voor mekaar om op DROOG asfalt
een burnout te maken... Nou, dat kan ik met een
beetje geluk alleen maar op nat asfalt doen...

Zit tog nog best wat vermogen in dan trekt ook best goe...

mzzl

Originally posted by Jasper
hoezo als je kijkt wat de dealer kost? dat game-boy tune gedoe is ook niet gratiz hoor..................
:(

Idd, maar ik heb 't es nagevraagd: het "chippen" tot ca. 90 digi kost maar 150 piek!
Als ik een andere carburateur en uitlaat moet kopen ben ik minstens het dubbele kwijt en het duurt ook nog eens veel langer voor het is gemonteerd (uurloon bij de dealer):( :(

Grtzzz, Catt

Originally posted by Catt
:(

Idd, maar ik heb 't es nagevraagd: het "chippen" tot ca. 90 digi kost maar 150 piek!
Als ik een andere carburateur en uitlaat moet kopen ben ik minstens het dubbele kwijt en het duurt ook nog eens veel langer voor het is gemonteerd (uurloon bij de dealer):( :(

Grtzzz, Catt

Denk je echt dat je 90 digi haalt met zo'n brak geval?

jaja ik denk het in ieder geval wel jah! Reed laatst volgas (lees 85 op mijn teller, net 80 op auto) werd ineens dik ingehaald door zo'n ditech geval... Standaard uitlaat er nog op en een wel heel beschaafd geluidje erin... Volgens mij ook gewoon 'electronisch opgevoerd' hoor....

mzzl

Status
Not open for further replies.
Back