Originally posted by enrico
Ik zeg nogmaals:
Daar sluit ik me helemaal op aan DITECH ZUIGTTTTTTT.... Wat is daar nu nog leuk aan ff een game-boy in pluggen en je rijdt harder zonder er moeite voor moeten doen, in de toekomst rijden we allemaal 80 en acceleren we ook allemaal precies even hard en dat ZUIGT (ook met andere programma's ja!)... Zo ik heb gesproken en mijn standpunt is duidelijker....
Viva la carburateurtje...
------------------
Mess with the best, die with the rest!

Hoi,
Ik weet niet of jij nog in the stone-age leeft, maar als je een beetje op de hoogte bent van de laatste technieken, dan zie je dat op ALLE moderne verbranding motoren electronica-besturing plaatsvindt!!
En of je het nu leuk vindt of niet, kijk naar de F1 en je ziet dat je dan wel direct een aanpassing kunt maken als het weer verandert en je het maximale uit (je scoot) wilt halen
En dan is het nog niet zo dat we allemaal even hard gaan: je moet dus wel degelijk weten waar je mee bezig bent.
Komt er dus op neer dat je niet direct dure onderdelen nodig hebt maar wel meer ervaring en feeling moet hebben.
Anders komt dat vermogen er dus nooit uit
En carburateurtjes die zijn over enkele jaren history. Al was het alleen al om de emissies en milieuwetten...
Maar geniet er maar van om te sleutelen en veel geld uit te geven aan snelle onderdelen.
Als je uiteindelijk de goede combinatie hebt gevonden voor een bepaalde situatie is het weer veranderd en klopt je afstelling niet meer....:'(
Punt voor de DiTech game-boy8) 8)
Ik heb er zelf ook (nog) geen, maar het wordt toch wel erg aantrekkelijk als ik kijk wat de dealer kost
Grtzz,
Catt