Dance Valley Festival 2001

Bwoahh tering, wat een klerezooi!! Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!! K wam met een stel maten van sloterdijk af, en ja hoor daar begon het al, veel te weinig bussen. Lopen dus..lopen... lopen....lopen...30min. later....onderweg begint er een lampje te branden bij mij en ik trek een snip uit mn kontzak en ik begin er mee te zwaaien langs de weg. Plan werkt want binnen 1 minuut stopt er een auto....die wou ons wel ff meenemen....na een half uur rijden stopt de bestuurder en zegt dat het nog maar een paar honderd meter lopen is.....NIET DUS!! 3eneenhalf uur gelopen en 50 piek armer komen we doodmoe aan....:| %%$*^@%*^dverdek&&*ker|( ...sorry ik zit hier ter plekke te schelden :(:(:(
Vervolgens maar wat geslikt om de pijn te verzachten en whoppaaa knallen uit mn stekker bij HArdhouse 8) de avond valt en ik beland bij Tiësto WAAAAHHH WAT IS DIE GOZER EN GOD! 9||6 Helemaal uit mn pan wederom. 11.30 en we peren m......
TOEN BEGON DE HEL PAS
Het begon te regenen en iedereen sloeg mekaar verrot bij de bus om erin te komen. Ik wordt gebeld en let ff niet op, ja hoor mn maten kwijt!! Vervolgens valt mn telefoon uit :(:( heel fijn in mn eentje. Toch lukt het om in een bus te komen. Die doet er vervolgens 3 uur over en ik stap uit bij A'dam CS. ......Station dicht...........x| De enige oplossing was om pappie en mammie collect call te bellen, en gelukkig kwamen die mij ophalen vanuit Utrecht..

ORGANISATIE VAN DANCEVALLEY BEDANKT!!
 
Ik bedenk me nu dus net iets.
Ik zat dus met mijn chick op die rotsen in zonnetje en ineens zagen we dat er een grote deur bij VIP openvloog en mensen vlogen er ook uit, samen met security.
Ineens allemaal vet beuken enzo. Zag er echt ziek uit...
Mensen beukte mekaar vrot enzo.
Nu keek ik dus vanmiddag naar AT5 (Amsterdam tv) en zag ik dat er een schietpartij was in de VIP. Damn, ik bedoel maar van triest dwd!

Greetz
 
Nou, DV leek mij vet gaaf, en ik wou volgend jaar gaan, maar heb de krant gelezen, en het was echt een teringzooitje daaro.
Ik ga echt niet he.
Ik ga liever naar de Loveparade.
Heb gister de special ervan op TMF gekeken.
Jezus wat is dat gaaaaaaaaaf!!
Daar wil ik zeeeeeeeker heen.
 
Last edited by a moderator:
Dat Dance Valley kut was en een chaos, dat zegt de media alleen maar om sensatie nieuws te hebben :|
Maar het feest was zekers geslaagd, maar aan het eind was het gewoon een zooitje. En daarbij kwam er ook nog es dat het ging regenen. Maar het feest zelf was echt helemaal op en top!
Als ik volgend jaar rijbewijs heb, dan ga ik gewoon met oto van mammie. heb ik al die sjit niet :7

Greetz
 
Jah, maar ik las ook een stukje van mensen die zelf met de auto kwamen, en hun auto een aantal km ervandaan moesten parkeren.
Dat was de dichtsbijzijnde parkeerplaats, de rest moesten ze met die bussen doen, en aangezien dat een zooitje was, konden ze gaan lopen, in de regen.
Lekker dan.
Maar Loveparade lijkt me zekeeeeer vet.
Daar wil ik echt heen.
Maar dat zal denk ik niet volgend jaar worden. :mad:
 
Toch heb ik genoeg otoos gezien die vlakbij stonden geparkeerd...
Maar er gingen idd ook bussen naar de parkeerplaatsen...

Greetz
 
Jah, maar jah, het is gewoon stom hoe het gegaan is.
Er waren 130 bussen gehuurd, en kwamen er maar 60!
 
Originally posted by Shirley
Jah, maar jah, het is gewoon stom hoe het gegaan is.
Er waren 130 bussen gehuurd, en kwamen er maar 60!

Euuhh het zouden er eigenlijk 150 zijn, maar er waren er 130 waarvan er 100 NIET aankwamen. Als het volgend jaar weer is ga ik ZEKER weer !

ciaO
 
ALS het volgend jaar komt ga ik ook zekers :)
Maar de gemeente Velsen is nu moeilijk aan het doen met vergunningen enzo.
Ik geef ze wel gelijk daarin, want het was veel te druk. 40.000 man is meer dan genoeg ;) Kan je tenminste nog een beetje normaal lopen enzo.
Maar ze hadden het er ook over dat het misschien naar een andere lokatie moet gaan verhuizen...
Moeten ze dus niet doen, want deze is gewoon ideaal! 8)

Greetz
 
En me zus gaat beginnen met d'r rijlessen.
En ik over 9 maandjes ook, dus 1 van ons heeft volgend jaar ze rijbewijs, en dan gaan wij lekker naar de Loveparade!!!
Hebben we net effe afgesproken, haha.
 
Back
Top