Dance Valley Festival 2001

Daanje

Well-Known Member
Nou, om 10.00 op station Sloterdijk.
Naar beneden gelopen en wat een chaos was het daar :)
Ppl gooide zichzelf voor de pendelbus om er nog in te kunnen.
Mja, wij waren dus met z'n 6en. Ik, mijn chick (Sarah), buurmeisje, haar vriend, en nog 2 andere dwds. We waren dus met z'n 6en over 3 bussen verdeeld. Kwam door crazy ppl.
Maar eenmaal in de bus d8 de buschauffeur (jaartje of 62 ofzo) effe populair te zijn door Sky Radio keihard op te zetten. Echt met allemaal van die nummertjes uit de jaren 80 enzo. Eenmaal aangekomen bij Dance Valley moesten we om het hele terrein heen lopen, zeker 25 min lopen. Shit he, het feest was nog geeneens begonnen of ik was al moe...
En dan was er nog iets kuts: Op al die weggetjes waarover we heen moesten lopen lag allemaal paarden stront! Hadden ze best wel mogen ruimen. Ik betaal niet voor niks meer als 100 piek voor een kaartje :|
Dus eindelijk bij de ingang. Werd ik gefouilleerd door dwd. Hij keek nog effe in portomonnee. Maar ik had verzekeringspapieren en certificaat er nog inzitten. En op cert staat een gruwelijk lelijke foto van 4 jaar geleden, dus uit gabbertijdperk. Lang haar in een staart en opgeschoren en een kinderkoppie eronder.
Dwd begint te lachen en zegt tegen me: naar de kapper geweest?
Ik: ik zeg toch ook niks over jouw rotkop? en liep weer verder.
Eenmaal op terrein klonk de muziek nog saai. Dus we liepen verder. Eerst effe eet en drink bonnen halen.
Ik dus 15 eetbonnen gehaald (had honger :)) Had daar als ontbijt: Pannekoek, hamburger en een broodje kroket 8)
Toen dus verder naar de mainstage. Werd ook nog bagger gedraaid :| Toen dus verder gelopen richting de andere mainstage: HARDHOUSE!!!
We liepen dus die richting op en hoorde het al in de verte! BOEM BOEM KNAL KNAL!!! HOSSEN!!! Wij beuken daar, echt ziekelijk hard werd er gedraaid 8) Daanje stylez :)
Na effe vet gebeukt te hebben zijn we naar de Techno tent geweest en daar ook effe lekker vaag wezen doen :)
Komt er ineens een camera van TMF live op me af. Ik dus eerst wegrennen (stel dat de cops me vind :rolleyes: ) maar je kent het: you can run, but you can't hide :) Dus omdat die dwd me bleef achtervolgen, moest ik er wel op komen 8) Ik dus echt leip voor die camera doen en toen naar mijn (tijdelijke :)) chick gelopen en haar voor camera wreedaardig op de bek gepakt enzo. Camera dwd werd volgens mij geil :| Dus we waren maar snel de massa ingerend :)
Toen besloten we effe te relaxen. Gingen we effe lekker op heuvel daar zonnen :) Ik lig daar dus samen met chick half te slapen. En ineens sprong er een of ander meisje op me. Chick uit me klas. Had ik ook al tijdje niet meer gezien. Ik zou der nog bellen, maar eigenlijk nooit meer gedaan :rolleyes:
Maarja, sommige meisjes kunnen niet tegen een geintje en worden meteen jaloers. Dus ik zei maar gedag tegen meisje uit me klas en had effetjes een klein ruzietje met mijn chick. Maar we hadden allebei geen zin meer in ruzie, dus ik greep haar weer plat op der bek en we gingen lekker verder feesten 8)
Ondertussen werd er al stukken harder gedraaid op de mainstage. Beterz! Lekker hard beuken! Beetje geil dansen met chick enzo :)
Toen weer terug naar hardhouse en daar in het zonnetje wezen liggen. Ben wel een beetje bruin geworden, maar ik heb er alsnog spijt van dat ik me snelbruiner niet had meegenomen :rolleyes: Maarja, anders had ik er de hele dag mee moeten sjouwen.
Dus weer wat gelopen en toen ben ik wezen bungyjumpen *D
Vet man! Maar ik deed alsof ik dus vet bang was, maar dat was ik niet. Ik ben ervaren bungydewd :)
Iedereen beneden dus joelen enzo. En toen sprong ik er met echt zo'n vette duik vanaf (Herman Brood stylez, ik maak er idd een feest van :)) Maar toen ik sprong begon iedereen te juichen enzo 8) Deden ze trouwens bij iedereen die niet "durfte" te springen.
Toen weer verder feesten. En het was beuken toe Ferry dewd ging draaien. Iedereen uit ze dak joh! Toen daarna waren we op rotsen weer gaan zitten. Toen kon je uitkijken over het hele terrein. Overal waar je keek zag je massa's mensen! wUw :eek: En dan moet je je es voorstellen dat 50% ervan lekker wijf is.
Nog effe verder wezen feesten en om een uurtje of 21.00 was ik met mijn chick ervandoor gegaan. We wouden allebei de drukte ontlopen en nog een metro terug hebben naar huis.
Dus moesten we eerst nog die pokke omweg maken om het hele terrein heen en toen we bij zo'n fly-over waren naar de pendelbussen hadden ze het afgsloten. Er mochten niet teveel mensen op staan, anders zou dat ding inzakken. Ik bedoe, maar van: waarom zetten ze dan zo'n ding neer? :|
Maar nog een half uur gewacht op de bus. Toen ging het allemaal wel redelijk snel naar Sloterdijk. En daar hoefte we maar 3min op de metro te wachten. En toen naar huis :) Eenmaal thuis aangekomen was het 23.30 ofzo. Toen effe met chick op me bed naar de rest van Dance Valley gekeken. Jammer dat we Tom Harding en Carl Cox gemist hadden, maar anders hadden we geen vervoer meer naar huis...
En toen dat was afgelopen lichtjes uit en :-:
Het was dus weer es een topweekend voor mij en chick natuurlijk 8)

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Daanje
Werd ik gefouilleerd door dwd. Hij keek nog effe in portomonnee. Maar ik had verzekeringspapieren en certificaat er nog inzitten. En op cert staat een gruwelijk lelijke foto van 4 jaar geleden, dus uit gabbertijdperk. Lang haar in een staart en opgeschoren en een kinderkoppie eronder.
Dwd begint te lachen en zegt tegen me: naar de kapper geweest? Ik: ik zeg toch ook niks over jouw rotkop? en liep weer verder.
Hehehe....8)
 
Re: Re: Dance Valley Festival 2001

Originally posted by Daanje

Werd ik gefouilleerd door dwd. Hij keek nog effe in portomonnee. Maar ik had verzekeringspapieren en certificaat er nog inzitten. En op cert staat een gruwelijk lelijke foto van 4 jaar geleden, dus uit gabbertijdperk. Lang haar in een staart en opgeschoren en een kinderkoppie eronder.
Dwd begint te lachen en zegt tegen me: naar de kapper geweest? Ik: ik zeg toch ook niks over jouw rotkop? en liep weer verder.

Hij vond zeker dat je een geil koppie had, aarz stylez.
wel een beetje :) - ie terror verhaal..

wel leuk verder..
 
Ik was gisteren op een feest van een maat van me, heb ik er ook ff naar gekeken (TMF), ik vond het echt phat, Tom Harding rules... Vette hardhouse:)...

Daniël; ga jij zondag naar Valkenswaard???

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik was gisteren op een feest van een maat van me, heb ik er ook ff naar gekeken (TMF), ik vond het echt phat, Tom Harding rules... Vette hardhouse:)...

Daniël; ga jij zondag naar Valkenswaard???

Greetz.

Ik ga ws wel.
En Tom Harding heerscht 8)

Greetz
 
Originally posted by Daanje
Nog effe verder wezen feesten en om een uurtje of 21.00 was ik met mijn chick ervandoor gegaan. We wouden allebei de drukte ontlopen en nog een metro terug hebben naar huis.
Dus moesten we eerst nog die pokke omweg maken om het hele terrein heen en toen we bij zo'n fly-over waren naar de pendelbussen hadden ze het afgsloten. Er mochten niet teveel mensen op staan, anders zou dat ding inzakken. Ik bedoe, maar van: waarom zetten ze dan zo'n ding neer? :|
Maar nog een half uur gewacht op de bus. Toen ging het allemaal wel redelijk snel naar Sloterdijk. En daar hoefte we maar 3min op de metro te wachten. En toen naar huis :) Eenmaal thuis aangekomen was het 23.30 ofzo. Toen effe met chick op me bed naar de rest van Dance Valley gekeken. Jammer dat we Tom Harding en Carl Cox gemist hadden, maar anders hadden we geen vervoer meer naar huis...
En toen dat was afgelopen lichtjes uit en :-:
Het was dus weer es een topweekend voor mij en chick natuurlijk 8)

Greetz

Sjeez ik ging om half 1 ofzo weg, want ik moest en zouw tom harding horen knallen. Had ik achteraf beter niet kunnen doen. Wat een chaos. Toen besloot ik maar weg te gaan. Dat pad dat van de aankomst van de bussen naar de ingang ging stond helemaal vol met mensen. En als klapper op de vuurpijl ging het G**verdomme ook nog regenen. Iedereen scheurde die zeilen van dat hekwerk af en hield het boven hun hoofd. Ik wist op een gegeven moment helemaal niet meer waar ik was en ik was weer eens iedereen kwijt. Nou eenmaal een aardig stukje gelopen in de stromende regen kwamen we bij de bussen. Alleen maar bussen die gereserveerd waren. Nergens de bussen te verkennen. Toen ben ik maar richting Sloterdijk gelopen. Het was echt verrot koud en ik had alleen maar zo'n t-shirt met lange mouwen aan. Na anderhalf uur ofzo gelopen te hebben kwamen we bij een kerel aan die langs die weg woonde. Hij had iig een afdakje voor ons. Later mochten we in zijn schuur, wat eigenlijk een leslokaal(hondetrainer of cursussen of weet ik wat :? ) Door die natte kleren werd ik maar niet droog en had ut steenkoud. Rond een uur of 4 gingen we daar maar weg anders kwamen we nooit thuis. Na weer een half uur lopen in de stromende regen zagen we eindelijk een EHBO tent. Daar kregen we van die goude/zilveren dekens om ons heen. Toen kregen we te horen dat we naar bureau Ijsselmonde in Ijselmijden mochten met een ME wagen. Eindelijk was ik blij dat ik met de politie mee mocht naar ut bureau :) Daar weer tot half 7 gezeten tot er eindelijk bussen kwamen opdagen die ons naar Amsterdam CS brachten. Onze trein vertrok dacht ik om 7:29 in 1 x naar dordrecht. Een maal op volgens mij Den Haag CS aangekomen kregen we te horen dat er bliksem inslag was op station Delft. Erger kon niet! :(
Dus we moesten weer overstappen. Gelukkig duurde dat maar 10 minuten. Om kwart voor tien kwam ik aan in Dordt. En om 10 uur lag ik lekker te pitten in me bedje. Was dus gewoon 25 uur onderweg, want ik was om 9 uur al richting DV vertrokken.
Maar het was echt een superfeest! hihi

Groeten Gijs

P.s. chill verhaal Daanje!
 
Sjit man! Vet kut he :| Daarom wou ik dus eerder weg. Om massadrukte te ontlopen. Want ik weet hoe erg dat is. (Mystery Land 2000).
Als ik nou oto had, was ik wel tot einde gebleven.
Mja, voor een goed feest moet je toch wel wat over hebben ;)

Greetz
 
DV was zeker kewl :p ... zeer vet was toen Carl Cox draaide, uurtje of 22:00 a 23:00 toch ? met die laser show erbij enzo, ik zat toen op die berg met die vlammende toren 8) vanaf die plek zag je al die feestende mensen, echt top ... volgend jaar weeer .... :W :)
 
Toen Carl dwd kwam, was ik al weg :(
Ik moet zorgen dat ik volgend jaar echt me rijbewijs heb, want dan blijf ik tot eind. Misschien dan een busje huren en voor taxi spelen? Geeltje de man naar Sloterdijk 8) Bussiness :)

Greetz
 
:'( :'( ik zou ook gaan maar kon niet omdat me knieen naar de kanker waren (lang verhaal maar het speelde weer op toen ik 200m naar brievenbus rende) toen maar thuis gevolgd en ferry draaide wel bruut :) en renee(zo heet ze toch?) van TMF zag er ook niet verkeerd uit. Alleen umek viel me beetje tegen en dat orbital op einde werd gedraait :(
 
heej daanTje volgens mij heb ik je zien tongworstelen op tv
had je chick een wit shirt/topje aan met blond haar ???
die waren vet lang in beeld wel hahaha
misschien waren het andere ik weet t niet:? :? :?
 
Originally posted by mike
heej daanTje volgens mij heb ik je zien tongworstelen op tv
had je chick een wit shirt/topje aan met blond haar ???
die waren vet lang in beeld wel hahaha
misschien waren het andere ik weet t niet:? :? :?

Ik denk het niet dan. Ze heeft wel blond haar, maar ze had een blauw topje aan, waar der tieten zowat uitvielen :~
En ik had strak wit shirt aan met blauwe kralenketting. En ik heb donker haar...
Ik denk iemand anders, maar je ziet de hele dag door tongworstelgevechten daaroh *D

Greetz
 
Back
Top