Dance Valley 2004 Winter

BlackRunner

Dreaming of speed
Hey,


aangezien ik nog niet van erg veel mensen gehoord heb dat ze hier heen gaan dacht ik dan vraag ik tmaar hiero. Nou heeft een collega van mij gratis kaarten dr voor geregeld en moet ik dus t laatste uurtje gaan flyeren bij de uitgang...

Maar gaan dr nog meer van jullie heen, ik zou zelf ander nie gaan want 65 euro voor kaarten vind echt te gek, mja je hebt gekken natuurlijk....

www.dancevalley.nl
 
Advertisement - register to remove this

Vorig jaar was Dance Valley Winter Edition nog gewoon Impulz Indoor. ( zelfde datum/lokatie/organisator) en toen was 't een zwaar oké feestje. Ik verwacht dus eigenlijk dat het dit jaar ook weer gezellig word. :)
 
ik wil er echt wel graag heen aangezein Richie Hawtin een 2.5 uursset draait, EXTREEM VET dus :) ook sven vath is wel oke en misschien dave clarke (niet de live act). Verder remy ook goed te pruimen (ik ben zoals je leest een technoliefhebber)

maarja die kaartjes, te duur voor mij want ik heb in deze tijden niet veel geld te besteden anders was ik zeker gegaan :( Ik vind de prijs trouwens belachelijk aangezien idt zn kaartjes (welliswaar wegens slechte verkopen) met de helft vermindert, door 2 mensen op 1 kaartje naar binnen te laten. Als DV dit ook had gedaan had ik het me zeker kunnen veroorloven
 
kga toch nog op het laatste moment aangezien de sint het toeliet en heb nog ff snel wat mensen gestrikt om mee te gaan, kaartje kost btw geen 65 maar gewoon 50 euro hoor
 
Hey,

zaterdag dus geweest.... T was wel vet maar viel me toch wel een beetje tegen. De muziek was opzich wle goed alleen een beetje het zelfde in de zalen alleen in de HQzaal en Eurogrooves zal was anders. De rest was een allemaal een beetje techno achtig. Wel lache hoor daar niet van. Maar niet voor de normale prijs van 50 euro.

Hier zo een foto van lasershowtje @ mainstage
dvwinter01.jpg
 
Back
Top