This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dance nummers...

Kai Tracid Live @ Qlimax is echt SUPER
Mario Lopez ze nummers idd, allemaal tjekke
Kick some bazz -tuneboy
Lady dana Live@ MoH ook lekker beuke maar niet echt trance

De cd Houseqlassics - Mixed by Pavo en Dana (lekkere oldstyle)

en me eige nummers (trance, techno, hardhouze, oldstyle, hardcore en terror), site is in opbouw...

Ozdorp: CD Houseqlassics is idd vet! Lekker ouderwets stampen 8)

CD van Dana @ Qlimax is ook errug vet en hard 8)
Verder zijn mixxies van Bas en Ram ook wel koel *D

Originally posted by Daanje
Ozdorp: CD Houseqlassics is idd vet! Lekker ouderwets stampen 8)

CD van Dana @ Qlimax is ook errug vet en hard 8)
Verder zijn mixxies van Bas en Ram ook wel koel *D

Dana roelt op elk feest, dat is gewoon een feit

Maar wie zijn Bas en Ram?!?!

Originally posted by Ozdorp

Dana roelt op elk feest, dat is gewoon een feit

Maar wie zijn Bas en Ram?!?!

Vroeger kwam ik wel regelmatig platen kopen bij Attalos in Masterdam. Zij hing er af en toe wel rond. Veel goeie gesprekken met Dana gehad
Ook wel lekker wijf

Je weet niet eens wie Bas en Ram zijn??? En ik heb ergens gelezen dat je wel in de Hemkade kwam. Dan moet je toch wel weten wie dat zijn 8)

ik wilde pic van lady dana posten maar helaas zit copyright op ,voor de nieuwsgierigen www.steeffie.com ff in het linker scherm aanklikken club temp #9 en dan bij pagina 1 staat een foto met 3 chicks en kerel staat onder wie het zijn 1 van hun is lady dana en sappig inmiddels de link in mijn mail gehad

de middelste is lady dana

Last edited:
Misschien een tip voor de modjes: Als jullie nu gewoon effe alle replies wissen, waar geen nummers in genoemt worden, dan is het een heel stuk overzichtelijker! 8)

Originally posted by Daanje

Vroeger kwam ik wel regelmatig platen kopen bij Attalos in Masterdam. Zij hing er af en toe wel rond. Veel goeie gesprekken met Dana gehad
Ook wel lekker wijf

Valt wel mee als ik die foto zie

Originally posted by Stealth^
[Ontopic]Hoe heet dat trance achtige nummer? Zag het laatst op TMF allemaal negers erin.[/Ontopic]

[Offtopic]Vooral een nieuwe naam nemen en even hard doorgaan Runner-NRX[/Offtopic]

nou ik weet et niet zeker hoor maar volgens mij bedoel jij:

So Solid Crew- 21 seconds!

nog een tipje, misschien een beetje apart voor sommigen van jullie, maar ik vind em errug groovy:

Jon Cutler feat. E-Man - It's yours

kweet niet of ie er al tussenhangt, maar (tja weer)
brooklyn bounce - club bizarre, relax nummer