This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dance nummers...

owkeej! ik zoek een nr!

Tis een clubnr met een hele chille beat! Hij was van oktober afgelopen jaar!

Zit een refrein in van: Do me ride and keep me safe from home! :? zoiets die safe from home aan het einde klopt wel wat ze daarvoor zegt weet ik niet pcies maar tis iets in die richting!

In die klip zie je zo'n tjik in een auto rijden, en de clip is een beetje cartoonachtig, maar ook weer net niet een echte cartoon! 8P

Nah als je het weet na deze vage beschrijving....dan ben je Uber! ik wacht af!

Oja nog wat vette nummers

DHHD - Funky Shit (DJ Triloks Trauma Mix) :W
Unknown Project - Are You With Me
DHHD - Rush (DJ Luna and Chirens StraightOn Mix) :W
Dickheadz - Suck M (AB 16 Mix)
Dd-DeeJay - LHO
Dd-DeeJay - Twenty5
Dd-DeeJay - Hardest
Mystic M - Hardtrip

ok ik zoek weeral een liedje, deze keer gaat het om een liedje waarin een vrouw zingt van i'v got a beat in my head, iod, lekker onduidelijk dus.
als je iets weet laat je het maar weten.

Heeft iemand een idee van hoe dat ene hardstyle nummer heet wat heel vaak in alcazar gedraaid wordt waarin op een gegeven moment een soort van ub40/ska achtig deuntje komt waarin ze zoiets zingen van just cocaine ofzo????

Weet iemand misschien ook hoe dat nummer heet waarin soms nog wel es Mothafuckah in gezongen word.. alleen dat, en is beetje hardhouse nummer. Zoek ik al tijdje, hoorde hem gister weer. Maar ik wil hem op mijn computer :'(
Vind ik echt lekker nummer

Greetz Jeroen

hm...de enige die ik ken is Anticipation van the Masochist..mr dat noem ik meer harcore dan hardhouse

Originally posted by Vass 8)
hm...de enige die ik ken is Anticipation van the Masochist..mr dat noem ik meer harcore dan hardhouse

Volgens mij bedoelt hij:

Megaphone - HCMF

en dan zingen ze dus steeds: Hardcore [vaag stemmetje]Mothafockah[/vaag stemmetje]

Waar is fuckin society dan dat is pas meesterlijk nummertje.
Mark'oh meets digital rockers-because I love you (ps wel ff je bass er vol in ander is er niets aan je moet hem kunnen voelen).

Dana - 16 (dat is knalleN)
dhhd - rush
svenson & gielen - fujirama

de nieuwe G-spot - louder (jammer dat ie pas na de 2 minuten echt ruled)

armani & ghost - airport (doet het vooral goed bij de meiden, ps niet dus ze worden er helemaal gek van zo van zet uit die tering herrie)

psycho hardstylers - the game
devil's ear - devil's ear (zwaar hard daarbij moet die woofer wel aan anders voel je hem niet)

Originally posted by DwAAs
K heb nu een mixje van Johan Gielen op trance energy 2002, klinkt ook wel heerlijk.
die vind ik persoonlijk wat te druk, maar die mix van spacefrog is wel heerlijk en helemaal op het einde als iedereen daar gek wordt bij beauty of silence is echt kicke!8)

Ik zoek een nummer dat hier een tijdje geleden is gepost; het enige dat ik weet is dat een vrouw op een cilmax (hoogtepunt) Louder roept. ohja en het is een hardstyle nummer en het is niet G-spot - Louder!
Thanx

Originally posted by Ruudt
Volgens mij bedoelt hij:

Megaphone - HCMF

en dan zingen ze dus steeds: Hardcore [vaag stemmetje]Mothafockah[/vaag stemmetje]

Nee die is het niet. Ik heb ff rondgevraagd op school, en kreeg donkey rollers - motherfuck te horen. En dat is hem duss 8)
Dus bij deze nog eentje voor in je lijst:

Donkey rollers - motherfuck (dj zany rmx) :W

Greetz Jeroen

Originally posted by Nicolás
Ik zoek een nummer dat hier een tijdje geleden is gepost; het enige dat ik weet is dat een vrouw op een cilmax (hoogtepunt) Louder roept. ohja en het is een hardstyle nummer en het is niet G-spot - Louder!
Thanx
Iemand?

ohja deze is trouwens ook :W
Mallorca DJ's - The Fight