This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dance nummers...

DJ Melvin :| Die homo met die piercing onder zn lip. :| Ja dat dacht ik ook toen ik dat nummer L.O.I.S op de TV hoorde. Paar maanden later draaide hij hier op Dansation (Lokaal Trance/Techno/Hardhouse Feest). Toen was mm mening wel even verandert. Hij draaide toen echt V@ goede hardhouse...

Ik weet niet of iemand hem al heeft opgenoemd maar dit is dus wel een tsjillend nummertje...

DJ Melvin - Set U Free...

Originally posted by Yaruni
weet iemand waar dat sampletje van KINK TV dat heel vaak ertussendoor komt (met die BMX enzo) van is? welk nummer ofzo?

degene die het weet ben ik zeer dankbaar
weet echt niemand hoe deze heet? het is dus dat nr. waar steeds een fragment uit komt van een paar seconden met zo'n filmpje erbij, vaak met die BMX maar ook soms andere met breakdancers enzo.... het komt echt constant tussen kink TV door....

Originally posted by Erik

Ouwe zooi joh

Oud wel ja, zooi niet En tis nog niet genoemd dus om even de topic volledig te maken Corsten draaide het nrtje @ Trance NRG begin dit jaar geloof ik, toen had ie de pitch iets omhoog klonk het heel lekker!

Originally posted by Sjoerdyo

Oud wel ja, zooi niet En tis nog niet genoemd dus om even de topic volledig te maken Corsten draaide het nrtje @ Trance NRG begin dit jaar geloof ik, toen had ie de pitch iets omhoog klonk het heel lekker!

Corsten = Gouryella dus dat kan wel kloppen ja

weet iemand nog brute Drum & Bass platen voor me? (hard graag) en nee ik hoef geen harstyle meuk, het liefst pure UK Industrial en Drum & Bass

Groove Armada - Fogma