This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dance nummers

Dada Life-The great Fashionista Swindle (laidback Luke Remix)
Skitzofrenix-Cuatro
Niels de Vries-Seuno

Cuatro is gruwelijk!

Wat chille zomerplaten:

Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Mix)
Coca & Villa - La Noche
4 Strings - Summer Sun (Ibiza Radio Edit)
Chew-fu phat-Without you
Tom Novy & Lima - Take It
DJ Tiesto - In My Memory
Fonzerelli - Moonlight Party
D Note - Shed My Skin
De Nuit - All That Mattered (Radio edit)
Junior Jack - E Samba
Miss Jane - Its a fine day
Nalin and Kane - Cruising
Olav Basoski Feat. Michie One - Waterman
Phats and Small - Sun Comes Out
Soulvation - Summer In The City
Summerlove - Remember
Till West - Same Man

Gaan er nog wat mensen naar Bloomingdale deze zomer? Afgelopen zondag was de aftrap van Sundale..Ik kon helaas er niet bij zijn.

Ik was bij de opening van Sundale...
16:00 aangekomen, even 2 uur biertjes gedronken enzo prima gezellig! Toen een uurtje gegeten in zandvoort en daarna terug. Kwamen eraan was het he-le-maal afgeladen. Drinken halen was 15+min werk, pissen 30+min, bewegen was praktisch onmogelijk en er stond nog eens ~200man buiten op 't terras wat ook nog naar binnen moest als de avond vorderde ivm de kou. Heb het nog een uurtje aangekeken en toen naar huis gegaan Nooit meer een opening@bloomingdale voor mij.
Ik pak de minder massale feestjes wel mee.. Hed Kandi Beach House etc

Ik denk dat de drukte komt door de opening. Aankomende zomer zal het wel meevallen op de zondagen...

Ik kan concluderen dat je niet meer naar Bloomingdale gaat?

Trouwens, het is wel erg dat je 15min. erover deed om een drankje te halen. Dat heb ik daar nog nooit mee gemaakt.

iemand mischien een torrent van dj chuckie - dirty dutch propaganda Vol 1 of Vol 2??? op internet kan ik er maar 1tje vinden en die worden niet geseed alvast bedankt

nieuwe nummers AUB??????? echt nodig nieuwe relaxte nummers nodig....
Bijvoorbeeld nummers uit dirty dutch tour van chuckie? Iemand een (goede) torrent of een link van de 2 cd's van de dirty dutch tour?