damn newbies

Pizzano

van die growtn´ ?
WTF hebben die newbies met olie????? de een gooit het in z´n benzine tank, de ander tankt brommix, en denkt dat het schadelijk is om "normale auto benzine" te tanken.

is het iq nu echt zover gedaald????? f*ck he denk eens na!

en dan heb je ook nog zo´n pipo die ff z´n CITTA wil ruilen tegen een NRG, heeft die z´n vestand verloren of wat?

ok genoeg gek*t...

greetz.
 
Advertisement - register to remove this

ja idd, ik vind het echt gewoon niet meer tof ofzo.

Ook ppl die grote bek opzetten zelf als ze worden geholpen enzo.

Dit schiet niet op, en ik weet nog niet precies wat ik er aan ga doen
 
kan toch iedereen gebeuren
rolleyes.gif

ik heb eens super plus (rooie slang) in mn appie gegooit, dat was het einde van de katalysator.

maar olie in je bezinetank is wel helemaal ernstig
 
Hehe... eindelijk meer mensen die het met me eens zijn.
Thanx Bas dat ook jij 'participeert' in onze strijd!
smile.gif


Misschien is idd zo'n soort private forum een goed id, dat je je eerst moet 'bewijzen' voordat je weer toegang krijgt.
En die toegang moet je vragen via mIRC, hebben we meteen weer wat meer bezoekers in de chatbox...
tongue.gif
 
Ja net als die warez boardz zeker.. dat van dat private gedoe vind ik wel een beetje zielig.. iedereen is ooit net als ik een newbie geweest
 
Zegt degene die zo er zo goed als nooit zelf is
smile.gif
Maar sowieso irritante newbies zuigen, gewoon oprotten...
Originally posted by -=PIN=-:
Hehe... eindelijk meer mensen die het met me eens zijn.
Thanx Bas dat ook jij 'participeert' in onze strijd!
smile.gif


Misschien is idd zo'n soort private forum een goed id, dat je je eerst moet 'bewijzen' voordat je weer toegang krijgt.
En die toegang moet je vragen via mIRC, hebben we meteen weer wat meer bezoekers in de chatbox...
tongue.gif
 
Originally posted by koos911:
kan toch iedereen gebeuren
rolleyes.gif

ik heb eens super plus (rooie slang) in mn appie gegooit, dat was het einde van de katalysator.

maar olie in je bezinetank is wel helemaal ernstig


Ow beter, ook even super tanken dan maar... Ik HAAT die katalysator die zo heet wordt
wink.gif
 
iedereen is newbie geweest... ook op het gebied van lezen. MAAR ik veronderstel dat iedereen de basisschool wel heeft afgemaakt en dus kan lezen? Zo ja, LEES je gebruiksaanwijzing bij je skoetmobiel en daar staat precies in wat je moet tanken.

Maar goed ik vind het grootste probleem dat als mensen een ultiem debiele vraag stellen en ik geef een even debiel antwoord dat ze dan allemaal beginnen te razen en te tieren...

There are no stupid questions, only the people who ask them.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Jullie hebben gelijk...

Ik neem vaker de moeite om de meest debiele vraag te beantwoorden (banden met 0,8 bar druk, enzo
smile.gif
), maar dan zijn er van die "Ton op de Runner" figuren die mij dan belachelijk vinden... "Te serieus" enzo. Als het niet serieus mag zijn ga ik hier wel weg en probeer op de list te komen ofzo...

En lezen en schrijven heeft Ruud gelijk mee, is blijkbaar een grote kunst... Zinsopbouw van een 10-jarige komt te regelmatig voor...

Freez: wat DENK je hier eigenlijk tegen te gaan doen, behalve mensen eerder bannen?

Greetz.

bart ik vind het nog knap dat je zo lang door bent gegaan met het beantwoorden van de meest 'debiele' vragen...
 
Tja, moet de "newbies" ook wat leren
smile.gif
smile.gif


Maar soms wordt het gewoon TE erg, worden ze pissed omdat ze niet serieus worden genomen (nee, DUH)... Beginnen ze te zeiken, en te beweren dat ze "langer dan Freezerator op dit forum zitten, en dat hij niet zo bijdehand moet doen"... Pure blufpoker van een manneke van 15/16 duz...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Jullie hebben gelijk...

(banden met 0,8 bar druk, enzo
smile.gif
), Greetz.

hhhhhhmmmmmmm ja dat was idd mijn vaut
smile.gif
en toch staat het wel zo op de schaalverdeling van m´n banden pomp...maar goed je hebt wel gelijk.

greetz
 
ja we moeten hier eigenlijk ook niet teveel op elkaar zeiken!!!!!!!!!.

oke de newbies van tegenwoordig zijn wel heel erg dom ja oke maare mensen van de adm. en mod. weet ik het alllemaal: gooi die idiote newbies er dan af!!!.
 
Originally posted by -=PIN=-:
En die toegang moet je vragen via mIRC, hebben we meteen weer wat meer bezoekers in de chatbox...
tongue.gif

Waar zitten jullie ergens???
server + kanaal aub???
Thx, see you @ IRC

Greetz
 
Jullie hebben gelijk...

Ik neem vaker de moeite om de meest debiele vraag te beantwoorden (banden met 0,8 bar druk, enzo
smile.gif
), maar dan zijn er van die "Ton op de Runner" figuren die mij dan belachelijk vinden... "Te serieus" enzo. Als het niet serieus mag zijn ga ik hier wel weg en probeer op de list te komen ofzo...

En lezen en schrijven heeft Ruud gelijk mee, is blijkbaar een grote kunst... Zinsopbouw van een 10-jarige komt te regelmatig voor...

Freez: wat DENK je hier eigenlijk tegen te gaan doen, behalve mensen eerder bannen?

Greetz.
 
irc.sorcery.net
#scooterz.nl

overdag is er bijna geen fuck te doen... 's avonds heb je de meeste kans
 
Back
Top