damn... lekker begin van 2003 hoor :(:(

Spy 70cc

Put it in the A I R
Hello mensen, mijn laatste dagen zijn echt KUT
Echt GEEN goed begin van 2003 dus. Mn scooter had ik helemaal netjes klaargemaakt voor de verkoop, liep nog alles oke alles er weer netjes op gezet (spatbord, stuurkappen etc) komt die gast kijken.. DOET IE HET NIET!!!!!!!! Echt klote gewoon... dus jah, moet weer ergens aan liggen ofzo, bougie vonkt etc, krijgt benzine :( echt heeeeel kut :|
maja ik had dus fgesproken dak mn nieuwe scooter (firefox) vandaag op zou gaan halen, maja, dat gaat dus niet door, een mooi wrede firefox door mn neus geboord (khad al uitstel gehad van de koop) maja, dan net wordt ik ook nog eens gebeld (na een nacht niet geslapen te hebben) door een of andere halve gare achterlijike debiel die zegt dat die Kadir heet (zoon van Achmed :|) ik zn vriendin heb afgepakt en dat ik ben vreemdgegaan en dat ie haar gaat bellen... en laat ik nou net ook nog gister omdat mn humeur zoooooooow laag was nog ruzie met mn vriendin hebben ook :( dus ik net gebeld.... ze neemt niet op (staat uit) en zal nog wel ff liggen te slapen ook maja, die gast belt net weer.. ja ik ga alles slopen enzo... hij klonk vrij jong... zal wel weer een geintjuh zijn, maar als ik erachter kom wie het is ... hang ik em op hier in de straat (vooral omdat mn humeur al niet verder omlaag kan) GRRRRRRRR kben echt boooooooos..... en dan morgen weer naar school... k hoop dat ik die gast tegenkom, wordt het denk ik erg 'EXPLOSIEF' ik heb vorig jaar ook al eens zoiets gehad, werd ik helemaal bedreigd door zo' n groep enzo.. uiteindlijk opgew8 en ben ik in mekaar geslagen dor 8 man :( maar ach.. toen waren veeeeel vrienden heeel erg leuk :D ze hebben ERG hard gerend en klappen gehad.. toen daarna kwam de politie.. hebben nu een strafblad... en die gasten die die brand hebben aangestoken in goes....die school (was ook opt nieuws) dat waren die gasten.. (niet allemaal... van die groep geloof ik 2 of 3) maja.. die hebben wel ff lekker hun verdiende loon gekregen!!!!!!!!

dit lucht wel ff heeeeel erg op eigenlijk:)
let ff niet op de typfouten ofzo, heb ik geen zin in om die eruit te halen!!

mazzzzzzol :(
 
Advertisement - register to remove this

thnx mensen.. damn ik zit echt al heel de avond ook achter de comp. heb niet eens geslapen.. en enrico, nej ik zit niet op buys of groot stelle, mn pa is er wel leraar op groot stelle.. maar ik weet niet wie het zijn, ze zijn wel de lul dat weet ik wel :mad: kben echt zwaaaaar pissed en down :(
 
Wat betreft je scooter, de mijne starte ook niet gister. Die heeft een week lang stilgestaan in de kou. Ik heb m toen een uur binnen bij de kachel gezet en hij liep weer als een trein.
 
:(:( dat ken ik zo'n bui, dan heb ik echt zin om aan mn toetsenbord te gaan knagen ofzo. als ik dan buiten loop trap ik echt tegen iedere vuilnis bak enzo.
 
Originally posted by |Gila-WaX|

Verder : waarom wordi k nou nooit es gebelt :D [/B]

Ga dan zelf iemand bellen 8) is veel leuker:p Maar dan niet zo'n rotgeintje als dit. Da's echt low... Balen voor je verder, hoop echt dat je m te pakken krijgt en hij z'n verdiende loon krijgt:)

sterkte
 
Back
Top