Daf stunt lc 2

Status
Not open for further replies.

Daffer

Banned
Daf hier nog eens ik zie dat mijn project stunt lc closed is ? ahaha ik lach hier wel mee hoor weetje waarom kan het geen project zijn ? staat mijn naam jullie niet aan fzo ? ik heb een sprintblok van 22 pk ik heb een uiterlijk gemaakt die er niet veel hebben en ik ben niet eens klaar met alles te posten dat ik te posten had mijn project pagina staat er nog geen 20 uur en ze is al closed ahahah "nau weetje wat" FUCK U ALL

Grtzz daf
 
Advertisement - register to remove this

OMG

daffer heeft een pracht stunt en eecht een blok van 22pk
je moet verstaan dat niet idereen direct weg is met het systeem hier en soms wat klunkelen met een project page te maken
geef ze dan teminste 24u de tijd om dit op te lossen/goed te maken
en niet direct close doen

ik zou de daffer 2de kans geven en gwn zijn project page laten afmaken
 
Niemand heeft hem die kans toch ontnomen. Hij is alleen gesloten. Ik ben het er mee eens dat er soms wel heel snel geclosed word. Dit is alleen geen reden om zo te gaan reageren. Hij had ook het bitchen over kunnen slaan en gewoon een nieuw topic schrijven met foto's erbij.
 
Daf hier nog eens ik zie dat mijn project stunt lc closed is ? ahaha ik lach hier wel mee hoor weetje waarom kan het geen project zijn ? staat mijn naam jullie niet aan fzo ? ik heb een sprintblok van 22 pk ik heb een uiterlijk gemaakt die er niet veel hebben en ik ben niet eens klaar met alles te posten dat ik te posten had mijn project pagina staat er nog geen 20 uur en ze is al closed ahahah "nau weetje wat" FUCK U ALL

Grtzz daf

22 pk,s denk je dat het stoer is ofzo?

Beter kap je met je gekick
Hij is opzich wel project waardig ook al ziet het spul er niet nieuw meer uit,als je gewoon alles netjes neer zet beetje verleden/setup
Of toekomstig spul dan schiet het al lekker op.
Paar foto,s erbij klaar is kees :D

Is je eigen keuzen
 
Last edited:
neen daf heeft geen dikke nek, en ja ik had idd kunnen zwijgen en gewoon een nieuwe pagina kunnen aanmaken allemaal waar maar ik heb gisteren een volldig uur en half werk gehad om te bereiken wat ik bereikt heb en idd er waren niet veel foto's over mijn setup MAAR HIJ IS ER en ik was wel van plan om er nog wat meer uitleg over te geven maarja CLOSED wie heeft er dan een dikke nek ?en idd ik heb de kans gekregen om mijn profiel aan te maken ik wou er wel even het beste van maken maar zo opeens closed niet project waardig omfg

Nogmaals FUCK THE MOD !!

FUCK U BITCH (k)
 
wats er mis met scooterfreaks, beter zeg je scootxtreme :p

of heb ik nu iets gevoeligs gezegd?

ik vind je btw meer een baffer

peaceee
 
Je krijgt altijd een tweede kans Daffer, de kansen stoppen pas als je gebanned wordt...

Je hebt een PM met daarin de code van je oude projectpagina, beter houd je je stoere praat wat voor je, anders komen er geen 'kansen' meer.

edit:

bij nader inzien, vooral de reacties van Daffer in andere projecttopics, user door de shredder gehaald...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top