daar vloog me achter wiel

J to the AAp

Well-Known Member
ik reed gister met 60 km/u,hoor ik opeens allemaal gekraak en me achterkant ging naar beneden,en zie ik me band opeens voor me voorbij gaan :'(

dus nu is de as gebroken maar weet iemand wat mij dit gaat kosten??
 
Advertisement - register to remove this

7525
 
Originally posted by johnny



WEER:?

:|
ik rij al 4 jaar firefox en dit is me dus echt nog nooit gebeurd

Johnnyboy, let een op de smileys...

Verder is het algemeen bekend dat de wiellagers van het voorwiel, en het dashboardplaatwerk zwakke plekken zijn... Jij kunt hoogstens geluk hebben...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Johnnyboy, let een op de smileys...

Verder is het algemeen bekend dat de wiellagers van het voorwiel, en het dashboardplaatwerk zwakke plekken zijn... Jij kunt hoogstens geluk hebben...


ok;)
dat van de voorwiel en dash daar had ik al zo'n vermoeden.
 
Originally posted by black_phoenix
en je moet brommers ook gewoon niet opvoeren, daar zijn ze nou eenmaal niet op gemaakt :p :D

aha, nou snap ik waarom de scooters van "gs-tuning" zo sloom zijn:) (niet happen;))

maar uhm bart, hoe kom je aan zo'n vermoeingsbreuk.kan je dat voorkomen?
 
Originally posted by wimpie


aha, nou snap ik waarom de scooters van "gs-tuning" zo sloom zijn:) (niet happen;))

maar uhm bart, hoe kom je aan zo'n vermoeingsbreuk.kan je dat voorkomen?


volgens mij kan je dit voorkomen door je as af en toe te vervangen ? VOLGENS MIJ dus weet 't niet zeker.

dan heb ik trouwens wel geluk gehad dat het bij mij nooit is gebeurd:eek:
toch maar ff morgen een nieuwe as halen voor de zekerheid:p
 
natuurlijk verhelp je dit door je as af en toe te vervangen, want dan heb je andere as ,en is de oude eruit, en lijkt mij niet dat een nieuwe as, al vermoeid is :)
Voor de rest kan je er niet veel aan doen volgens mij.
Greetz
Pirulo
 
Originally posted by johnny



volgens mij kan je dit voorkomen door je as af en toe te vervangen ? VOLGENS MIJ dus weet 't niet zeker.

dan heb ik trouwens wel geluk gehad dat het bij mij nooit is gebeurd:eek:
toch maar ff morgen een nieuwe as halen voor de zekerheid:p

Hmzz, een nieuwe as halen lijkt me overbodig, hoor dit nu ook voor het eerst dus lijkt me een op zichzelf staand geval. Natuurlijk gebeurt er wel eens wat, maar ik zou het niet doen als ik jou was, of je scoot is extreem opgevoerd en heeft al veel gedraaid...

grtz Arthur
 
Back
Top