daar vloog me achter wiel

J to the AAp

Well-Known Member
ik reed gister met 60 km/u,hoor ik opeens allemaal gekraak en me achterkant ging naar beneden,en zie ik me band opeens voor me voorbij gaan :'(

dus nu is de as gebroken maar weet iemand wat mij dit gaat kosten??
 
Advertisement - register to remove this

jahoor..

een nieuwe achteras8P nieuw secundaire vertanding dus...misschien heeft de primaire ook een klap gekregen, en mischien een nieuwe velg (als het erg hard is gegaan...)

p.s. bij mij blijft het achterwiel altijd achter mn scoot...mn uitlaat houd hem naast het carter...
 
Dit vind ik een zeer apart verhaal, want meestal houd de uitlaat het wiel over de achteras. Ik denk dat dit een heel duur grapje gaat worden als je pech hebt. Is je carter nog heel? Zo niet ik kan er misschien wel eentje voor je regelen stuur me maar een pm. Echt klote voor je. Veel succes met de reparatie. P.s: kun je wat pix online zetten?
 
Oeeh:eek: ... het klinkt in iig heel erg duur. maar ik heb dit nog noit gehoord.
weet je zeker dat de carter niet kapot is.. en maak eens piç's.

reed er toen een auto achter je? want dat had makkenlijk en ongeluk kunnen veroorzaken.. dat komthelemaal onverawacht
 
ik kan me niet voorstellen dat bij een minarelli de achteras zomaar breekt.. bij piaggio gebeurd het regelmatig :p zelf ook gehad in de race in staphorst. :) ik reed op de tyfoon van jarno.. ineens VROEM :D net of je volgas in z'n vrij gaf zeg maar.. ook achteras doormidden maar op zo'n plek dat het achterwiel er niet af kon lopen.. Als de as bij piaggio breekt is het trouwens altijd op die plek want dat is de dunste plek van de as. Maar een mina as?? :? :? :? :?
 
Yepz, maat van me heeft exact hetzelfde gehad met zn Neos. Spontaan brak de as af toen hij van een verkeersdrempel afreed. Gelukkig reed hij dan ook niet zo hard. Daarom houd ik ook niet zo van nutteloze Burn-Outs...Het enige wat je ermee doet is je spullen stukdraaien...
 
Back
Top