Hallo,
Ik heb ik gts tocana uit 2022 (E5). Nu had ik hier een naraku overbrengingset en multivar van malossi voor gekocht omdat ik na verhand een grotere cilinder wil en er dan het meeste uithaal. Ik heb de vario van malossi gebruikt.
E27EEEA5-0778-4DEC-8EF9-549660BFEA67.png1A398BFE-1039-4682-8B7F-40BBDB15B078.png
Nu ik deze helemaal geïnstalleerd. Scooter start. Rijden rijd tot 6km/u en dan valt die stil. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het aan het koppelingshuis lag. Weet iemand waarom?

Er zit ook een v snaar van 699 mm in. En ik moet voor deze te monteren echt de poulie indrukken de vsnaar er tussen duwen en dan bij elkaar knijpen en monteren anders gaat die er niet op. Ik weet niet of dat helemaal goed is

Toen had ik hem werkend en wou ik hem gaan afstellen. Ik had er om te beginnen 5.5 gr rolletjes in gedaan. Natuurlijk veel te licht. Wou ik er 7 in gaan doen.

Toen starte die niet meer(elektrisch). Een heel hard metaal achtig geluid. Dus ik wou kickstarten. Maar die zat muurvast. Ik weeg 90kg. Ik ben erop gaan staan. Geen beweging in te krijgen. Toen heb ik het kickstartrondel schoon gemaakt gesmeerd.

Toen starte die maar maakte de scooter een raar metaal klinkend geluid. Toen heb ik alles van naraku eruit gehaald. Nogsteeds hetzelfde. En alles origineel doet die het gewoon.

Kan iemand mij uitleggen waarom het het niet doet? Ik kan de spullen niet meer terug sturen. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top