TheRephaim23
Well-Known Member
Beste Mede-forumers
Ik ben momenteel een Zip 2T aan het afstellen
de Cilinder is een 50cc Stage6 Streetrace (gietijzer)
uitlaat : Onbegrensde Yasuni R
Carb : 17,5 met sproeier 78
Membraan : Fiber glass klepjes
luchtfilter : Stage 6 Schuim
MVT Digital Direct Ontsteking
de luchtfilter heeft een eigen ontworpen verloopstuk voor op Carb en filter , hier in heb ik een begrenzer zitten.
deze kun je vergelijken met de begrenzer die normaal in de carb zit.
dat plaatje met die gaatjes erin
zonder mijn begrenzer zou ik een grotere sproeier nodig hebben.
maar door mijn doorgang van lucht te verkleinen is mijn bougie mooi koffie bruin (bougie hittegraad 9)
nu ben ik toegekomen aan het afstellen van de CVT
ik heb een MHR Overrange set
MHR Vario
Delta clutch koppeling
begonnen met een gele drukveer , witte trekveertjes , mix van 3,5 en 4,5 rollen . hij trekt al mooi door maar bij volgas wil hij opeens toch nog versnellen
toen heb ik blauwe drukveer erin (merk weet ik niet , vermoed Polini ) 3,5 grams rollen trekveren hetzelfde bij deze afstelling is hij niet aan de grond te houden met optrekken.
hoe weet ik nu wat het beste bij het vermogen van de cilinder i.c.m uitlaat past ?
Topsnelheid vind ik niet belangrijk eigenlijk
goed trekken wel (aangezien ik in Zuid-Limburg woon)
Ik ben momenteel een Zip 2T aan het afstellen
de Cilinder is een 50cc Stage6 Streetrace (gietijzer)
uitlaat : Onbegrensde Yasuni R
Carb : 17,5 met sproeier 78
Membraan : Fiber glass klepjes
luchtfilter : Stage 6 Schuim
MVT Digital Direct Ontsteking
de luchtfilter heeft een eigen ontworpen verloopstuk voor op Carb en filter , hier in heb ik een begrenzer zitten.
deze kun je vergelijken met de begrenzer die normaal in de carb zit.
dat plaatje met die gaatjes erin
zonder mijn begrenzer zou ik een grotere sproeier nodig hebben.
maar door mijn doorgang van lucht te verkleinen is mijn bougie mooi koffie bruin (bougie hittegraad 9)
nu ben ik toegekomen aan het afstellen van de CVT
ik heb een MHR Overrange set
MHR Vario
Delta clutch koppeling
begonnen met een gele drukveer , witte trekveertjes , mix van 3,5 en 4,5 rollen . hij trekt al mooi door maar bij volgas wil hij opeens toch nog versnellen
toen heb ik blauwe drukveer erin (merk weet ik niet , vermoed Polini ) 3,5 grams rollen trekveren hetzelfde bij deze afstelling is hij niet aan de grond te houden met optrekken.
hoe weet ik nu wat het beste bij het vermogen van de cilinder i.c.m uitlaat past ?
Topsnelheid vind ik niet belangrijk eigenlijk
goed trekken wel (aangezien ik in Zuid-Limburg woon)