De jury bestond uit een jongen was de fotograaf van de scootin, een wat oudere man (volgens mij van de organisatie van SFD), en een turkse(?) jongen die me nog complimenteerde met me speedy
(Wel kon de afwerking beter volgens hem, wat ook wel waar is, al hoewel sommige (in de prijzen gevallen) scooters ook niet helemaal net waren, zoals de Benelli waar de voorkap wel erg schuin opstond? en een sprinter die hoger eindigd in een custumshow dan een zeer nette racer van Karsemeyer? Dat snapte ik persoonlijk niet.
Peet (zo heet je toch van die benelli?), je meot je niet aangevallen voelen, maar dit is zoals ik het zag.
Verder wel een leuk dagje, maar een beetje te lang door mijn brakheid
vorig jaar ben ik zelf niet geweest , maar vond het wel eel leuk dagje uit ook al zat ik wel 2/2,15 uur in de auto voordat ik er was.
ik vond dat de jury niet echt DE scooters had uit gekozen persoonlijk had ik de 2 fast rox , de karsemijer, de beta van jordy , de max biatch en de speedfight naar voren gezet want dat vond ik toch wel de mooiste die er waren!
De Jury van de scootin'?? Wie zegt dat? + Weet je dat zeker?
Ik vind het maar raar dat bepaalde scooters niet in de prijzen gevallen zijn. Als de jury van de scootin' is zullen ze bijvoorbeeld ook zien dat bepaalde scooters extreem bewerkt zijn... (Jordy, Serviën etc)
Nu ik zie dat die benelli eerste geworden is snap ik ook direct waarom ik vorigjaar een derde prijs had.... Ik vind je benelli mooi, maar absoluut geen eerste plek waard.
Vond trouwens alle scooter die er stonden er netjes uit zien !
dan ben ik zeer en zeer benieuwd met wat jij volgend jaar komt !! Misschien vind je het model niet mooi, maar ik kon geen smetje vinden op die benelli.