This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

CustomShow Streetfighterday - 16 september 2007

Ik vind het wel erg fout dat een frame 4e kan worden in een custom wedstrijd . Sorry , maar dat gaat wel erg ver . Dat is namelijk geen scooter .
 
die paars neos (fighterfox?) je moet echt je zadel strak maken alles ziet er hardstikke gelikt uit en dan zo'n lelijke afwerking achteraan het zadel


ik zie het ook bij die benelli aan 1 kant
 
Ik vind het wel erg fout dat een frame 4e kan worden in een custom wedstrijd . Sorry , maar dat gaat wel erg ver . Dat is namelijk geen scooter .




Tjonge jonge baalde er ook van, gewoon een lelijk sprint frame dat 4e wordt.Srry vond het echt niet kunnen 8P Verder was het wel geinig en het biatchje had weer veel bekijks. :winner:


AdiozZz
 
die paars neos (fighterfox?) je moet echt je zadel strak maken alles ziet er hardstikke gelikt uit en dan zo'n lelijke afwerking achteraan het zadel


ik zie het ook bij die benelli aan 1 kant

Kan niet netter. Je had het eens moeten zien toen het van Antonrox terugkwam :X. Het is trouwens de Neo's van Judokatje (mn vriendin).
 
Peter/Speedpeet, nog gefeliciteerd jah en ik spreek je nog op msn over dat verchromen hier in mijn buurt.

Ik heb zelf nog druk zitten filmen; zal dat zsm editen en uploaden.
 


Mensen gaan zicht snel vervelen zie je maar weer

Wij (Pepijn en ik) hadden nog wat problemen met de auto, die niet aan wou slaan. Gelukkig waren de helden van de ANWB binnen 10 minuten op lokatie, en binnen een half uurtje stonden er 2 gele busjes van de ANWB :W

Kabeltje kapot van de ontsteking :X

Verder best leuke show, goed opgezet (al hoewe het wel raar was dat je pas om 5 uur weg mocht, TOch Servien? 8P
Was ook best raar dat een frampe-racer 4de geworden was, kon ik niet echt voorstellen als "Custumshow" wezen, maar goed....

Verder weer leuke mensen gezien (Pepijn, Robin, Danny, Arthur, Servien, Enzo..)
 
Last edited: