CustomShow Streetfighterday - 16 september 2007

Neee mannn vorig jaar was de bomb !:W

Vorigjaar was de bomb omdat je wat gewonnen had. :P

Qua scooterspul wat er stond (en ook het hele aankleden ervan) vond ik het maar vies tegenvallen om eerlijk te zijn. We werden weg gestopt in een hoekje achter een paar hekken. Thats it. :rolleyes:
 
Ik ben er vorig jaar niet geweest, maar hopelijk worden we niet weer 'in een hoek gestopt' zoals ik hier heb gelezen... naja maken er het beste van.

Dan zal ik ook eens mailen of mijn puchje mee mag doen :) moet alleen nog even een blokje onder dan.

Ik ben er zowiezo met mizzle met mijn zip en met zijn speedfight.

Das wel en erg vette puch! Maar komt lang niet in de buurt van mijn Citta hihihi!!!
 
Zoals in de brief stond die ik kreeg van streetfighter day organisatie wordt er ditjaar zeker wel meer aandacht aan de scooters besteed. :)
 
Mijn zipje staat ook ingeschreve, maar of ik iets ga winnen hangt natuurlijk weer eens van het lichtinval op mn kappen;(

Mja anders is het wel gewoon een dagje fun:7
 
ze zullen heus niet opletten of jij een sprocatti blok onder je citta heb hangen, het gaat meer om custom bewerkte kappen, paint en dat soort optische aanpassingen.

naar mijn weten, ik was het eerste jaar er met de stand van ST. Volgend jaar wil ik ook deelnemen :W
 
Zondag.

Heb er eigenlijk wel zin in.
Maar moet nog dingen afmaken :S.

En weet niet zeker of ik vervoer heb, want moet hem dan nog eerst ophalen in lelystad...

word zo te zien wel drukker dan vorig jaar :).
 
Back
Top