dragsterlover TTE Mooierd #221 21 August 2007 #24 Net een mailtje gestuurd en direct een bevestiging +ralf+
P Pepijn#205 Well-Known Member 23 August 2007 #26 Net mailtje gehad dat ik binnenkort/snel verdere info over de dag krijg etc dus neem aan dat ik dat als bevestiging kan zien
Net mailtje gehad dat ik binnenkort/snel verdere info over de dag krijg etc dus neem aan dat ik dat als bevestiging kan zien
Blue_Rox_Twins [ SBO sprinter #86 ] 23 August 2007 #27 oke ben er ook bij, bevestiging gekregen en ik mag dus ook aanwezig zijn met mijn framepje! tot 16 september allemaal! grtz
oke ben er ook bij, bevestiging gekregen en ik mag dus ook aanwezig zijn met mijn framepje! tot 16 september allemaal! grtz
-arthur- Suzuki TL1000R 24 August 2007 #28 speedpeet said: Heb een mail gestuurt met een aanmelding, heb er wel zin in Click to expand... jij word nummer 1 :winner: ik heb er vertrouwen in iig
speedpeet said: Heb een mail gestuurt met een aanmelding, heb er wel zin in Click to expand... jij word nummer 1 :winner: ik heb er vertrouwen in iig
Enzo Runter an Gas! 24 August 2007 #29 Ben dr ook met mien Zippah:W Eindelijk een keer met scooter op deze beurs aanwezug-:-
Jordy. MWS 27 August 2007 #31 Als ik vervoer heb ben ik ook weer aanwezig dit jaar . En even een uitlaatje regelen om er even op te zetten . Oi, Jordy Last edited: 27 August 2007
Als ik vervoer heb ben ik ook weer aanwezig dit jaar . En even een uitlaatje regelen om er even op te zetten . Oi, Jordy
speedpeet Speed Benelli 2 September 2007 #33 -arthur- said: jij word nummer 1 :winner: ik heb er vertrouwen in iig Click to expand... haha laten we het hopen, maar er zal ook wel een hoop concurentie zijn. Kom jij ook nog langs?
-arthur- said: jij word nummer 1 :winner: ik heb er vertrouwen in iig Click to expand... haha laten we het hopen, maar er zal ook wel een hoop concurentie zijn. Kom jij ook nog langs?
Boj Banned 3 September 2007 #34 Heb hiervoor ook een uitnodiging gehad maar ik ben niet optijd klaar met de scooter, zal er dus ook niet met de scooter aanwezig zijn. Vorigjaar wel geweest, 3e plaats met de speedfight gepakt en súper gezellige dag gehad.:W
Heb hiervoor ook een uitnodiging gehad maar ik ben niet optijd klaar met de scooter, zal er dus ook niet met de scooter aanwezig zijn. Vorigjaar wel geweest, 3e plaats met de speedfight gepakt en súper gezellige dag gehad.:W
Martijn. Well-Known Member 3 September 2007 #35 kut ik ben dat mailtje met alle info kwijt! kan iemand mij die even sturen naar martijn__@ hete mail Bvd
kut ik ben dat mailtje met alle info kwijt! kan iemand mij die even sturen naar martijn__@ hete mail Bvd
Titus Mooiboii 3 September 2007 #36 Hahah die Manfred! vorig jaar was goed gezellig, zelf 2de plaats met de slider Denk alleen dat ik er dit jaar niet bij ben
Hahah die Manfred! vorig jaar was goed gezellig, zelf 2de plaats met de slider Denk alleen dat ik er dit jaar niet bij ben
Jordy. MWS 3 September 2007 #37 Je komt maar Titus, kan ik weer gas geven in die bus van je! Martijn ben die mail ook kwijt :X, had hem anders wel willen sturen. Hoelaat moesten we daar ook alweer zijn ?
Je komt maar Titus, kan ik weer gas geven in die bus van je! Martijn ben die mail ook kwijt :X, had hem anders wel willen sturen. Hoelaat moesten we daar ook alweer zijn ?
-arthur- Suzuki TL1000R 3 September 2007 #38 speedpeet said: haha laten we het hopen, maar er zal ook wel een hoop concurentie zijn. Kom jij ook nog langs? Click to expand... ga ik denk wel doen als ik niets anders te doen heb...
speedpeet said: haha laten we het hopen, maar er zal ook wel een hoop concurentie zijn. Kom jij ook nog langs? Click to expand... ga ik denk wel doen als ik niets anders te doen heb...
judokatje Well-Known Member 5 September 2007 #39 op zondag tussen half 9 en half 10 aanwezig zijn. maar op zaterdag kan je ook je scooter al brengen als je wilt
op zondag tussen half 9 en half 10 aanwezig zijn. maar op zaterdag kan je ook je scooter al brengen als je wilt