This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

custom-velvet my aerox

Status
Not open for further replies.
Hoi allemaal!


Heb vandaag pakje ontvangen en wat zat er in?

Juist! mijn Str8 Evo koplamp, Chrome M stuur, Blauwe benzinedarmen, Kiesler Evo 2 monoseat, Str8 kegel handvaten, TP carterkap met binnenwerk!

(Mijn Stage 6 voorpoten, Stage 6 paddock, Extreme soundboard & Stage 6 waterpompdeksel zijn nog op backorder en worden nog nagestuurd.)


Bruuut koplampje:love:










Dan hebbek mijn M stuur, monoseat & carterkap gemonteerd!*D

Zag er dan zo uit:


Monoseat, Z-kappen & achterkappen worden nog aan elkaar gepolyesterd!



Carterkap word nog verchroomd!



M stuurke:love:






Koplamp heb ik nog niet kunnen monteren omdat hij niet past:| Dus word mijn koplamp bevesteging in mijn voorkap veranderd!

Ga ook mijn kniekap afwerken & mijn spatbord!

En hoop dat ik snel mijn andere spullekes van Scooterpower binnen krijg!



Ik laat het wel weten!



Laterzz
 
Kan je me helpen El-Toro of Dylan? Ik kan geen topic maken het zegt steeds:

"Post denied. New posts are limited by number of URLs it may contain and checked if it doesn't contain forbidden words."


Wat moet ik nu doen?
 
Kan je me helpen El-Toro of Dylan? Ik kan geen topic maken het zegt steeds:

"Post denied. New posts are limited by number of URLs it may contain and checked if it doesn't contain forbidden words."


Wat moet ik nu doen?


Ik denk dat je 10 posts ofzo moet hebben, anti-spam he broertje
 
Hoi allemaal,

Heb nog niet verder kunnen doen aan men aerox maar ze hebben de Lamborghini vandaag terug gebracht van de spuiter en wou de foto's aan jullie laten zien, ook hebben ze de Ferrari meegenomen om ook gespoten te worden!


PS: Aerox komt ook in dit oranje!


Hier de foto's:


















Ferrari word nu meegenomen om ook gespoten te worden.










Nu staat de Lamborghini weer in de garage om verder in elkaar gestoken te worden.












Ook foto van de Lamborghini samen met mijn scoot.






Later!
 
Hoii allemaal, hier ben ik weer !!

Sorry dat ik eindje niet meer heb ge updated maar had geen tijd meer enz..
Maar ben er nu weer en heb all weer wat ontvangen van scooterpower, namelijk: Soundboard, Slakenhuis & Fourche poten

Mijn paddock was nog niet binnen maar normaal krijg ik mijn geld terug gestort dus koop ik hem wel ergens anders !

Ook is intussen de oranje Lambo afgewerkt en verkocht & de grijze Ferrari is ook afgewerkt maar staat nog te koop voor €32.000 !



Foto's van de Ferrari:







Geinteresseerd? mail me maar op extremjump@hotmail.com of scooterdesign@hotmail.com !


Ook is me vader nu bezig met zijn Lamborghini Diablo GT, dus de race versie ervan Deze krijgt een v12 !


Heb ook verder gedaan aan me scoot, kniekap is bijna af & achterspatbordje ook, ik begin ook bijna aan me achterkappen uit 1 stuk te polyesteren en me veer tussen mijn benen steken


Maar goed, wat picjes dan maar !





















































































Spatbordje & kniekapje staan nu klaar om copy van te maken dus normaal volgende update is mijn spatbordje & kniekap af en staan dan normaal in grondverf !


Maar dit was het weer voor verlopig.


Tot gauw !!

Laterzz
 
Status
Not open for further replies.