ik zie ook dat je het zelf hebt gemaaktmaar waarom dan het ontwerp van standaard te kopen kappen nemen? ik vind de hoek ook niet zo goed bij de rest staan. aerox heeft heel vloeiende vormen, net als de luchthappers in je voorscherm. had mooi geweest als je dat op elkaar had afgestemd. maar uiteraard respect voor je poly werk, doe je heel mooi!
lekker bezigen ziet er even lekker uit
ik volg em wel(zoals je waarschijnlijk als in de gaten had )
Ik weet niet of je het weet maar het is gewoon een tip. Je kunt als je wilt reageren op mensen alle reacties in 1 keer quoten. Je klikt bij de reacties waar je op wilt reageren het +'' je aan naast het quote vakje. En bij de laatste reactie druk je op quote ipv het plusje. Nu kun je op iedereen reageren in één post.
Lol nu doe je het zelfde!
Hij bedoeld dat je in één post meerdere qoutes plaatst.
Normaal klik je gelijk op quote maar als je het goed wilt doen moet je alles op "+ klikken en de laatste op quote dat is een stuk makkelijker!
Succes!
ziek!
watvoor donor auto hebben jullie gebruikt?
jah een fieropontiac fiero zo te zien??
rox krijgt dikke kappen, ben benieuwd wat voor kleurtje erop komt
mijne ookik zie liever die rox dan dan die lambo's!
*D
hou niet zo van auto's 2 wielen zijn meer mijn ding
Ziet er goed uit, wanneer gaan de kappen naar de spuiter, of heb ik er overheen gelezen?:+
Ik zou als ik jou was in die voorkappen gaan handelen omdat ze niet meer gemaakt worden,er was iemand op SF die hem aanbod gewoon boven de 100 euro was er geboden
150 uero voor een namaak Deluxe kap.ja dat ga ik ook doen daarom heb ik een mal gemaakt
maar ik vraag 150 euro omdat hij past en omdat de bevesteging er in zit