Croix bij de SOBW

jah ik zelf zit ook nog te twijfelen of ik ga. Kunnen we niet even een lijstje maken met wie zeker gaan.

Ik heb het ook even financieel zwaar aangezien. ik nog maar 3 euro op me rekening heb staan.
 
idd... wij waren al knap aan de late kant :D

volgens mij hebben ze het nog niet helemaal door dat het volgende week vrijdag al is :D
 
nou ik weet dat het volgende week vrijdag is, scooter is klaar. inschrijfformulier, geld ervoor. Alleen de twijfel tussen een go en een no-go is er!
 
Gewoon mailen, geld overmaken en knallen! :p

Heb er al 2 keer gereden met 50cc ac en dat was al super, met 70 lijkt het me helemaal te gek.
 
nou ik weet dat het volgende week vrijdag is, scooter is klaar. inschrijfformulier, geld ervoor. Alleen de twijfel tussen een go en een no-go is er!

Net als wat jasper zegt: als je twijfelt moet je gewoon gaan. Het is echt een te vette baan om op te rijden gewoon. Echt extreem breed en met een 70 moet je er echt ontiegelijk hard gaan volgens mij. Ik baal hard dat ik gewoon niet kan ;(
 
Jup helaas tweede voor Jasper en mij ;( Met nog ongeveer 45minuten te gaan had de vsnaar geen zin meer om bij elkaar te blijven. Jasper kon mooi berg op lopen met de zip haha We lagen op dat moment 9 rondes voor op de nummer 2. En toen ik weer de baan op reed lagen we 9 rondes achter.

En Ik moest natuurlijk weer op mijn bek pleuren in het eerste rondje, het laatste halfuur met een scheef stuur gereden. En geloof mij das kut op die snelheid. Maar gewoon alles in blijven halen in de bochten, en de achterstand terug gebracht naar 8 rondjes :p

Maar damn wat vet, open 70 op Croix, gewoon expi's eruit trekken op het rechte stuk. :W
 
Kervin had de snelste tijd overall, maar was al snel uitgeschakeld door mechanische problemen. En Jasper reed bij ons het eerste half uur en lag toen 4/5 overall. Bij ons ging het mis bij de eerste pitstop, milieumat klem in achterwiel. En mijn eerste half uur was slecht door dat ik nog moest wennen. We zaten tot de technische problemen zo rond de 12de plek overall.
Overigens waren wij op het eind alleen langzamer dan de eerste twee, op de rest liepen we hard in.
 
pfieuw wat een dag :D

tijdens de 1e training was er niets aan de hand, beetje expi's inhalen enz :D
alleen begon het blok aan het eind vh rechte stuk wel heel iets in te zakken, maar op dat moment nog niet zorgwekkend..

tijdens de 2e training begon de ellende, ding begon te stotteren en te sputteren.. eerst een nieuwe bougie erin gedraaid maar dat mocht niet baten :(

uiteindelijk maar de race gestart met een open70 hok wat maar 12.5k draaide en dus totaal niet vooruit te branden was.. deed me erg aan de std klasse denken :D tijdens de race nog de carb uit elkaar gehaald en membraan bekeken, maar hiermee was ook niets aan de hand, waarschijnlijk is de onsteking overleden..

wel nog een paar vette battle's van een half uur gehad met een aantal sportklasse rijders :rolleyes:

na de race werden shiss(z?)elspeed (31) barry (33) en ik (35) eruit gepikt voor controle en tot mn stomme verbazing waren we als 3e geeindigd... met 50 ronden achterstand :L

naja, blok is klaar voor revisie.... tot de volgende :winner:
 
Dikke shit jongens. Dat je nog 3e wordt met 50 ronden achterstand zegt vast wel wat over het aantal mensen dat de finish gehaald heeft O-)

Gefeliciteerd iig, en ja ook voor jou lange draak barry ;)
 
Het was Super :#

in de vrije training snelste tijd!, in de race algemeen leiding kunnen pakken. Helaas hadden we een vastloper, waardoor we erg lang in de pit gestaan hebben. Daarna nog wat kleine probleempjes.

Echt super veel lol gehad, bandjes van de scooter kapot gereden, en het blijft leuk dat scooterracen8)

2008: count me in:+

Gr Kerv
 
Back
Top