Croix bij de SOBW

Dus....wie gaan er nou onder voorbehoud dat er nog een aantal andere SBO-ers gaan, vul lijstje aan :

- Sander + Ik op mijn zip met speed blok
- *** + *** op ***

Ik ga zeker, ik moet alleen de inschrijving nog even definitief maken.
Zo maar even doen. :P
-Barry Vegter en ik op mijn open 70 hok.

Je mag trouwens je blok wisselen tijdens de wedstrijd, dus als je een tweede blok hebt, zou ik hem maar meenemen. :)

Ik ga zeker, ik moet alleen de inschrijving nog even definitief maken.
Zo maar even doen. :P
-Barry Vegter en ik op mijn open 70 hok.

Je mag trouwens je blok wisselen tijdens de wedstrijd, dus als je een tweede blok hebt, zou ik hem maar meenemen. :)

Ik dacht dat ik mee ging voor de fun, ben niet van plan om te gaan sleutelen :P

ook aanwezig met mark, david, jasper en barry

uren race Croix

Op vrijdag 19 oktober a.s. organiseert SOBW haar jaarlijkse 4 uurs-race als seizoensafsluiting op het uitdagende circuit van Croix-en-Ternois.
Alle klassen van de SOBW komen er aan de start en er wordt gereden in teams van twee coureurs.

Men kan ook met een daglicentie deelnemen.

De inschrijfkosten voor de 4-uurs race van Croix bedragen 150 euro per team, wanneer een van de rijders een SOBW licentie heeft en dit is inclusief transponder.

Wanneer geen van de rijders een SOBW licentie heeft, betaal je 50 euro extra: voor een daglicentie en borg milieumat (milieumat verplicht)
Dit is 30 euro voor de daglicentie en 20 euro voor de milieumat (deze 20 euro krijg je bij inlevering aan het eind van de dag terug) dus uiteindelijk betaal je 30 euro extra.

Op www.circuitdecroix.com vind je allerhande informatie over het circuit.

Croix en Ternois ligt op zo’n 350 km vanaf Utrecht.

Heb je interesse vraag dan een inschrijfformulier aan.

Met vriendelijke groet,
SOBW

sobw site bekijken blijft moeilijk :)

hahah, moet eerst nog kijken of ik terug gehaald kan worden uit marnehuizen en of ze me een dagje vrij geven. Met zon baan wat ik heb gaat het allemaal niet gemakkelijk al wil je op vrijdag even vlammen.

Back