Creatief met Photoshop...

heb nog een hele zooi PSD'tjes liggen zal ze weleens uploaden. Dit is een website layout voor een auto-site die ik ooit nog eens wil gaan maken (PHP, MySQL)

1020600505-x2.gif
 
zo Zie je maar weer..... Photoshop 6.0 blijft schitterend.
En wat ook leuk is om te doen is CD-rom producties te maken voor je PC of DVD speler. Dat maak je met Director 8.5 is echt een leuk proggie.
 
Originally posted by DanceTrend
Erwinski dude ff tip: geen java :)
Die buttons die jij hebt kun je ook gewoon met plaatjes doen... Java sux0rz :)

kben niet zon ster in die scripts onthouden, en in zoeken had ik toen geen zin... is een beta he, kan je maybe ff dat scriptje posten hier? wat vind je verder van layout?

grtZ
 
Originally posted by erwinski


kben niet zon ster in die scripts onthouden, en in zoeken had ik toen geen zin... is een beta he, kan je maybe ff dat scriptje posten hier? wat vind je verder van layout?

grtZ
Euh tja euhm ik weet t zelf ook ff niet :p
T is javascript dat weet ik wel.. Naja ik heb t hier ook, jat t hier maar van: http://members.home.nl/arnout/designed ..
Verder ziet t er wel leuk uit..
 
Originally posted by Hubo
Is Ie zo irritant dan???
Ik vind het wel relaxed maar is goed... ik zal hem straks minder Druk maken zodat hij Minder aandacht vraagt.
specialy 4 U
greeetz
yvo
doe dat maar, kun je gelijk het internetadres eruit halen.
 
Oke is goed.. .ben nu bezig met een stilstaande avatar is iets rustiger jah en zonder Adres..
Spijt me voor het ongemak.

GreetZ
Yvo
 
Jaaaa Die is VETTT vind ik... Niet gedacht dat er echt zo;n Vlammen benelli;s bestonden.:>
Heb jij zelf ook een Benelli??
greetz
Yvo
 
Originally posted by Hubo
Jaaaa Die is VETTT vind ik... Niet gedacht dat er echt zo;n Vlammen benelli;s bestonden.:>
Heb jij zelf ook een Benelli??
greetz
Yvo


nee hij heeft een honda nsr
ben je scheel?
 
weirdstuff.jpg


Stelt niks voor ik verveelde me een beetje..

twirl_blade final.jpg


Deze vind ik nog wel gaan.

Ik kan veel beter dit zijn maar wat dingetjes die ik snel inelkaar heb gegooid.
 
Back
Top