Creatief met carbonfolie les 1

mike

Home is where tha dogg is
Heej mensen hier weer ff een kleine update op de seat.
Ik had gehoopt foto's te hebben van een seat met spoiler alleen de spoiler was te licht van kleur dus die wordt overgespoten en dus morgen opgehaald en gemonteerd hoop ik.(ligt aan t weer morgen)

Nu alvast ff een pic van mn dashboard wat ik heb voorzien van wat carbonfolie.
Het was eerst zwart(zo orgineel ook) en nu dus carbon look.
Ik vindt t wel aardig gelukt eigenlijk en t staat ook niet verkeerd.

Ojah vraag niet waar mn radio is want dat weet ik ook niet hij is eruit gejat door een of andere aersch:(

Maar goed van de week nog ff wat pics van mn zwarte achterlichten en de spoiler dit is een beginnetje.
1031077066-dashboard.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Klopt daar zit ook een kras moet nog ff opnieuw worden gedaan.
En nee ik heb (herstel) had zo een sony met zo een klapfront en die kan er niet vanaf.
Dus als ze dan de radio eruihalen dan ben je gelijk alles kwijt.
Ik hoef die dus ook niet meer en de verkoper maar blaten "nee dat valt niet op dat is helemaal zwart als de radio uit staat bla bla bla"
Ik koop wel weer een sony ofzo met los frontje.

En die folie komt bij halfords vandaan je kunt t verwarmen met de Föhn en dan een beetje rekken enzo werkt echt perfect hoor.

En dit was mn radio dus:
1031079287-radio.jpg

De knoppen kantelen dus naar binnen en als de radio uitstaat is de display helemaal zwart.

Maar goed ik ben all risk verzekerd dus krijg de radio + de Gielen cd die erin zat vergoed(Gielen recorded was een brute cd)
 
Originally posted by Gijshouwen
vind ut nie echt mooi,sorry

Jah dat kan he.

Maar wat niet t carbon of t behandelde deel.
Ik kon geen pic van t geheel maken dan zag je t carbon effect niet meer helaas.
 
kvind carbon vet :)
maar als je het in het geheel ziet, + overige interieur enzo ziet t er vast mooier uit.

ga je nog meer dingen carbon doen? want 1 ding is maar zo weinig he :p
 
kut die pic doet het niet! ik wil graag wel ff zien hoe je dat gedaan hebt ik ben met het dashboard van mijn broer bezig met kleur enzo en was ook van plan met carbonfolie gaat dat niet erg moeilijk trouwens?
 
Het is niet echt 3d folie wat je kan vormen t is van autostyle en dat heeft zo een beetje dezelfde mogelijkheden.
Het is gewoon te verwarmen en dan strak te trekken , je moet t niet te heet maken dan wordt t heel erg slap namelijk.

Pic doet t inderdaad niet maar dat komt wel weer denk ik zo.
Ik heb ook wel een pic van t hele interieur hoor, maar kan nu niet uploaden helaas, als dit gaat post ik de pic van t interieur ....en de beloofde pics van de WRC spoiler + (erg) zwarte achterlichten.
 
Back
Top