Creatief met Photoshop...

Ephymerous

Banned
Originally posted by kneiter007
blaat

[mod edit]
Warezrequesten mogen niet, dat moet jij ook weten Kneiter
[/mod edit]


toch niet... topics over wie er een film wil branden en meenemen naar volgende meeting, of progje waarmee je het best mp3s kan downen mag wel? dat zijn net zo goed warez... en kneiter pm me maar ff over wat je wou weten....

grtZ
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Hubo
Jaaaa Die is VETTT vind ik... Niet gedacht dat er echt zo;n Vlammen benelli;s bestonden.:>
Heb jij zelf ook een Benelli??
greetz
Yvo

Ik heb idd geen benelli, maar ik heb geholpen deze over te spuiten. (Kappen repareren)
 
Originally posted by NeoGeniX
weirdstuff.jpg


Stelt niks voor ik verveelde me een beetje..

twirl_blade final.jpg


Deze vind ik nog wel gaan.

Ik kan veel beter dit zijn maar wat dingetjes die ik snel inelkaar heb gegooid.

waar de fuck heb je dat geleerd?? :) dude ik vind dat je heerst ;)
 
Wie kan er hier allemaal een beetje mooie dingen maken met Adobe Photoshop? Dus niet foto's bewerken maar gewoon images maken e.d.
Ik ben een beetje begonnen met knutselen ermee, post ook jullie zelfgemaakte zooi hier. (3dsmax spullen mogen ook :p)

pin3.jpg


pin1.jpg
 
Last edited:
Ik heb een hele leuke benelli gemaakt met Vlammen erop die is wel mooi hij heeft ook op de startpagina van scooter-freaks.nl gestaan:> ik zal hem een keer hier ook op zetten. Als ikbeneden achter de compter zit.
Greeetz
Yvo

P.s. Ik zit op het Grafisch Lyceum in Eindhoven daar krijgen we 60 % van de lessen alleen maar Photoshop en Director 8.5 enz... :rolleyes: Ik kan het redelijk maar sommige klasgenoten zijn echt Masterlijk hierin:W
 
Originally posted by Hubo
Ik heb een hele leuke benelli gemaakt met Vlammen erop die is wel mooi hij heeft ook op de startpagina van scooter-freaks.nl gestaan:> ik zal hem een keer hier ook op zetten. Als ikbeneden achter de compter zit.
Greeetz
Yvo

P.s. Ik zit op het Grafisch Lyceum in Eindhoven daar krijgen we 60 % van de lessen alleen maar Photoshop en Director 8.5 enz... :rolleyes: Ik kan het redelijk maar sommige klasgenoten zijn echt Masterlijk hierin:W

Benelli in avantar??
 
Oke oke oke...... volgens mij willen Jullie me gaan afzeiken... van mij mag het. Ik ben ook niet de KING van PS 6. maar ik kan er wel goed me overweg.
maar laat de kritiek maar komen.:p
en sorry als je me geen kritiek wou geven..
Greetz
yvo

en JEP het is de Benelli in de Avatar die is gemaakt met Image ready. Ik had ook nog een hele leuke maar die is te veen Bytes voor deze site.
 
Originally posted by Hubo
Oke oke oke...... volgens mij willen Jullie me gaan afzeiken... van mij mag het. Ik ben ook niet de KING van PS 6. maar ik kan er wel goed me overweg.
maar laat de kritiek maar komen.:p
en sorry als je me geen kritiek wou geven..
Greetz
yvo

Als je eerst eens die bewegende avatar uitzet...
 
Is Ie zo irritant dan???
Ik vind het wel relaxed maar is goed... ik zal hem straks minder Druk maken zodat hij Minder aandacht vraagt.
specialy 4 U
greeetz
yvo
 
Back
Top