cpi power hussar prop

gerhardt7

Well-Known Member
ik heb totaal geen ervaring met opvoeren hoe moet ik de cpi hussar opvoeren ik heb er al wel een grotere bocht op en zag ook dat er naar het blok dan 2 ijzeren ringen zitten als ik die 2 er uit haal en de uitlaat dan weer monteer is hij dan opgevoerd of moet ik wat anders doen verder zit een andere bocht op maar verder niet

Last edited:
Advertisement - register to remove this

hee,,
je kan bijvoorbeeld ook je vario ringetje er uit halen. zit onder je carterkap
het is een ringetje wat tussen je vario zit.
verder van een andere bocht gaat hij niet echt harder lopen heeft weinig zin.. als je hem echt wil opvoeren kun je bijvoorbeeld een andere uitlaat halen. kweet niet of je een budget heb maar voor 130 eurie heb je al een aardige uitlaat en kan je je scooter 70/80 laten lopen..
suc6

hee,,
je kan bijvoorbeeld ook je vario ringetje er uit halen. zit onder je carterkap
het is een ringetje wat tussen je vario zit.
verder van een andere bocht gaat hij niet echt harder lopen heeft weinig zin.. als je hem echt wil opvoeren kun je bijvoorbeeld een andere uitlaat halen. kweet niet of je een budget heb maar voor 130 eurie heb je al een aardige uitlaat en kan je je scooter 70/80 laten lopen..
suc6
heb je mischien een voorbeeld er van want door die andere bocht loopt hij al 20 km arder vind ik al haardig wat van 45 naar 68

Back