Past er een minarelli zuiger in Keeway/CPI blok?

RazerXnitro

Zippiegang
Titel spreekt voor zich... Heb een Keeway F-act 50 met keeway 2t blokje met een vastloper... Keeway blok lijkt verschrikkelijk veel op Minarelli horizontaal dus ik vroeg me af of er ook een minarelli horizontaal zuigertje in past? mvg
 
Advertisement - register to remove this

Keeway blok is juist een imitatie van minarelli horizontaal.
Verschil is wel dat de krukas wel anders is.


Standaard minarelli is Pen 10..
Kan best zijn dat keeway blok standaard Pen 12 is.. (maar dit weet ik niet zeker.)
 
klopt, net opgemeten. Keeway krukasje is pen 12.
Bestaat er ook een naaldlager die op pen 10 zuigers past en pen 12 krukassen? eentje met buitendiameter 16 en een binnendiameter van 10..? (originele naaldlagertjes zijn 12x16x13)
 
Heb zelf ook een keeway focus en f-act gehad minarelli onderdelen zouden moeten passen en anders een ac minarelli blokje steken van een yamaha neos ofso die passen ook heb ik ook gedaan geen aanpassingen nodig om het blok te laten passen enkel je cdi vervangen als ik me niet vergis en anders bedrading van ontsteking aanpassen is ook een optie
 
klopt, net opgemeten. Keeway krukasje is pen 12.
Bestaat er ook een naaldlager die op pen 10 zuigers past en pen 12 krukassen? eentje met buitendiameter 16 en een binnendiameter van 10..? (originele naaldlagertjes zijn 12x16x13)


Of je haalt gewoon een Pen 12 zuigertje.. Hoef je niet zo te rommelen met naaldlagers.
 
Back
Top