CPI opvoeren! Kan dat?

Diether van essen

Minarelli megool
ik heb een keeway hurricane geel kenteken! Loopt nu echt net 45! Ik weet dat hier een minarelli horizontaal imitatie blok onder zit. Is dit op te voeren naar 70 cc of zal ik er een Aerox blok onder leggen. Aerox blok eronder is mijn idee: is dit dan ook plug en play. Setup zal tussen dr 70 en stage 6 70zijn 19 mm carb wss tpr vario of poloni of multivar. Kan zo’n cpi blok dit aan of het na 200 km krukas door me blok en me cilinder in de wolken?
Mvg Diether
 
Advertisement - register to remove this

Nee een aerox 2t blok is niet plug en play maar is wel passend te maken.

welke stage6 70 wil je?


cpi blok zal het vast aankunnen maar of ik het ook aanraad voor dagelijks gebruik...
 
Nee een aerox 2t blok is niet plug en play maar is wel passend te maken.

welke stage6 70 wil je?


cpi blok zal het vast aankunnen maar of ik het ook aanraad voor dagelijks gebruik...
Ik wil toch voor een dr70 gaan. Zal ik dan een andere kruk erin moeten zetten want het is een cpi blok en die imitatie schijnt niet heel sterk te zijn maar weet het zelf niet zeker!
Nee een aerox 2t blok is niet plug en play maar is wel passend te maken.

welke stage6 70 wil je?


cpi blok zal het vast aankunnen maar of ik het ook aanraad voor dagelijks gebruik...
en rijd hem ook niet dagelijks meer om te racen en gek doen af en toe
 
Krukas heeft weinig meegemaakt 4000 op de teller en nul roest. Speling moet ik nog checken!
Gaat ook niet om de krukas perse, eerder om de lagers. Maar inderdaad voor een 70cc zou ik liever ook meteen een pen12 krukas monteren. En als je een nieuwe cilinder monteert en alleen krukaslagers monteert is het een kleine moeite om meteen je krukas te vervangen voor de zekerheid anders kun je het wellicht over 2 a 3 maanden alsnog doen incl nieuwe lagers
 
Als je iets gaat Bouwen , en wil houwen , kan je het beter goed doen .
Meerprijs van een Doppler Racing Krukas en SKF Lagers , ben je net 150,00 meer kwijt , als de boel Knalt ... ben je meer kwijt .
Ik ben nu zelf iets nieuws aan het Bouwen , maar ga niet over 1 nacht ijs .... Mede dank zij advies van Bart .
(Allus EmHaErrrrrr ).... :tearsofjoy:
 
Als je iets gaat Bouwen , en wil houwen , kan je het beter goed doen .
Meerprijs van een Doppler Racing Krukas en SKF Lagers , ben je net 150,00 meer kwijt , als de boel Knalt ... ben je meer kwijt .
Ik ben nu zelf iets nieuws aan het Bouwen , maar ga niet over 1 nacht ijs .... Mede dank zij advies van Bart .
(Allus EmHaErrrrrr ).... :tearsofjoy:
En het is gewoon kut 2x je blok helemaal uit elkaar te moeten trekken in korte tijd
 
Back
Top